Vodafone o víkendu spouští novou internetovou samoobsluhu

25. 2. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Vodafone celkově přepracoval svou internetovou samoobsluhu. Zákazníci ji mohou používat od soboty.

Vodafone spustil novou internetovou samoobsluhu  Operátor slibuje, že nový internetový portál pro zákazníky bude rychlejší, stabilnější a bude poskytovat podrobnější a přehlednější údaje o zákaznickém účtu.

Vodafone „samoobsluhu“ spouští pár dní poté, co redesignoval hlavní webové stránky.

Veškeré požadavky, které zákazníci mohou řešit v prodejnách, či na zákaznické lince, mohou díky Internetové Samoobsluze provést i z domova, tvrdí operátor.

Zákazníci na novém portálu uvidí veškeré své aktivní služby a s nimi spojené měsíční poplatky. Kromě přehledu a vyúčtování, zde budou moci své služby také uhradit.

Nová Samoobsluha neprošla jen kosmetickou úpravou a grafickým redesignem, ale komplexní proměnou. Zefektivnili jsme systémy i procesy a posílili tým vývojářů,“ popsal hlavní charakteristiky v tiskovém oznámení Peter Baláž, manažer on-line péče o zákazníky Vodafonu.

Zdroj: Vodafone

Čtěte dále

Arrow Electronics v EMEA spouští Cloud Amplification Program
Arrow Electronics v EMEA spouští Cloud Amplification Program
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
Canalys: Příprava na AI je v plném proudu, investice do cloudové infrastruktury vystřelily o 21 %
Canalys: Příprava na AI je v plném proudu, investice do cloudové infrastruktury vystřelily o 21 %
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší