VMware zavádí VPP – nový program množstevních slev

6. 8. 2010
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

VMware, výrobce virtualizačních řešení, ohlásil nový program množstevních slev s názvem VMware Volume Purchasing Program (VPP). Jak do něho můžete zapojit své zákazníky a kolik ušetří?

VMware Volume Purchasing Program (VPP) nabízí kumulativní slevy za nákupy produktů a služeb výrobce.VMware VPP je navržen tak, aby prostřednictvím snadno použitelného úrovňového bodového systému nabízel zákazníkům po celém světě konzistentní, kumulativní slevy na softwarové licence,“ uvedl výrobce v tiskovém oznámení. Jinými slovy, zákazníci, kteří od vás nakupují větší množství licencí produktů VMware, mohou dosáhnout na další slevy, a to ve výši od 4 do 12 procent z vašich oficiálních cen.

Slevu 4 % získají zákazníci s kumulovanými nákupy od 25 tisíc dolarů do 59 tisíc, sleva 12 % je určena zákazníkům, kteří nakoupí řešení a služby ve výši přesahující 175 tisíc dolarů.

Zákazníci se mohou přihlásit do programu VMware VPP prostřednictvím speciálního webu a sbírat body za nákup produktů a služeb VMware. Body se připisují na zákaznický účet a akumulují se k dosažení čtyř úrovní programu. S každou nově dosaženou úrovní jsou pak zákazníkům poskytovány dodatečné automatické slevy na další nákupy podle úrovně, ve které se zákazník nachází. Body lze sbírat v průběhu osmi čtvrtletí. Ke kontrole bodového stavu účtu i slev slouží uvedený web.

bitcoin školení listopad 24

Jaká je role partnera?

VMware VPP mohou na tuzemských trzích začít okamžitě nabízet všichni autorizovaní partneři výrobce. Vaše role dodavatele přitom spočívá pouze v tom, že nový program využijete jako další prodejní argument. „Zákazník se musí do programu registrovat sám. Získávat body nákupem našich produktů a služeb mohou získávat pouze zákazníci,“ potvrdil ChannelWorldu Marek Swierad, ředitel regionu CEE ve společnosti VMware.

Slevu z VPP programu nicméně můžete zahrnout již do nabídky licencí a podpory VMware, kterou pro zákazníky připravujete. Vyplácejí ji následně autorizovaní distributoři výrobce, kterými jsou v České republice Avnet a Arrow ECS. Na Slovensku jde o Asbis SK a Arrow ECS SK. Více informací o programu najdete na registračních stránkách VMware VPP.

Zdroj: ChannelWorld, VMware

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group