„VMware VPP je navržen tak, aby prostřednictvím snadno použitelného úrovňového bodového systému nabízel zákazníkům po celém světě konzistentní, kumulativní slevy na softwarové licence,“ uvedl výrobce v tiskovém oznámení. Jinými slovy, zákazníci, kteří od vás nakupují větší množství licencí produktů VMware, mohou dosáhnout na další slevy, a to ve výši od 4 do 12 procent z vašich oficiálních cen.
Slevu 4 % získají zákazníci s kumulovanými nákupy od 25 tisíc dolarů do 59 tisíc, sleva 12 % je určena zákazníkům, kteří nakoupí řešení a služby ve výši přesahující 175 tisíc dolarů.
Zákazníci se mohou přihlásit do programu VMware VPP prostřednictvím speciálního webu a sbírat body za nákup produktů a služeb VMware. Body se připisují na zákaznický účet a akumulují se k dosažení čtyř úrovní programu. S každou nově dosaženou úrovní jsou pak zákazníkům poskytovány dodatečné automatické slevy na další nákupy podle úrovně, ve které se zákazník nachází. Body lze sbírat v průběhu osmi čtvrtletí. Ke kontrole bodového stavu účtu i slev slouží uvedený web.
Jaká je role partnera?
VMware VPP mohou na tuzemských trzích začít okamžitě nabízet všichni autorizovaní partneři výrobce. Vaše role dodavatele přitom spočívá pouze v tom, že nový program využijete jako další prodejní argument. „Zákazník se musí do programu registrovat sám. Získávat body nákupem našich produktů a služeb mohou získávat pouze zákazníci,“ potvrdil ChannelWorldu Marek Swierad, ředitel regionu CEE ve společnosti VMware.
Slevu z VPP programu nicméně můžete zahrnout již do nabídky licencí a podpory VMware, kterou pro zákazníky připravujete. Vyplácejí ji následně autorizovaní distributoři výrobce, kterými jsou v České republice Avnet a Arrow ECS. Na Slovensku jde o Asbis SK a Arrow ECS SK. Více informací o programu najdete na registračních stránkách VMware VPP.
Zdroj: ChannelWorld, VMware