Společnost HP na každoroční celosvětové partnerské akci HP Reinvent představila řadu nových nabídek a iniciativ v oblasti udržitelnosti, které si kladou za cíl pomoci partnerům splnit a překonat měnící se očekávání zákazníků.
Mottem letošní akce je heslo „Amplify our Future Together“ (Pojďme společně rozšířit naše budoucí možnosti) a společnost HP na ní připravila program zaměřený na měnící se prostředí v oboru i na transformační trendy, které formují současný svět.
„Klíčem k inovacím je porozumění našim zákazníkům – schopnost posouvat technologie na hranici možností a vytvářet nová nápaditá řešení zaměřená na uspokojování potřeb zákazníků v novém normálu,“ uvedl Christoph Schell, chief commercial officer společnosti HP.
„Síly formující náš svět a způsob, jakým dnes podnikáme, se dramaticky změnily. Spolu s našimi partnery musíme udat kurz směrem k budoucnosti, v níž pro nás nebudou určující pouhé produkty, které se nám podaří prodat, ale také výsledky, jejichž dosažení umožníme,“ dodal.
Reakce na nové požadavky
Zástupci HP na akci zdůraznili, že firma v reakci na sílící požadavky práce na dálku představili řadu vylepšených počítačových řešení, určených pro nasazení v rychle se měnících pracovních prostředí, která poskytují flexibilitu partnerům i zákazníkům všeho druhu.
V reakci na měnící se dynamiku společnost HP uvedla na trh rovněž nové tiskárny, služby a řešení, optimalizované pro nové způsoby práce, nové způsoby řízení i nové způsoby nákupu.
Tři pilíře pro udržitelný dopad
HP na akci představilo i nový partnerský program, který bude pod názvem Amplify spuštěn 1. 11. 2020. Ten bude stavět na třech udržitelného dopadu, jimiž jsou lidé, planeta a komunita – s důrazem na rasovou a genderovou rovnost.
Program HP Amplify Impact je dle HP prvním programem svého druhu, určený k hodnocení a školení partnerů. Součástí programu jsou nástroje a zdroje, s jejichž pomocí mohou partneři identifikovat potenciální nedostatky svých zamýšlených cílů a získat vodítko k tomu, jak těchto cílů dosáhnout.
Uznání partnerů podle společnosti proběhne formou každoroční certifikace a ocenění. Společnost si stanovila ambiciózní cíl – zapojit do roku 2025 do tohoto dobrovolného programu alespoň 50 procent svých globálních partnerů.
Zdroj: HP