Většina slovenských zákazníků v zahraničních e-shopech vůbec nenakupuje

22. 8. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor:
Podle průzkumu agentury Mediaresearch většina oslovených slovenských zákazníků internetových obchodů za poslední rok nevyužila služeb žádného zahraničního e-shopu včetně těch českých.

Slovenští zákazníci příliš neholdují nakupování v zahraničních e-shopech. Dobrou zprávu pro slovesné obchodníky, horší nejen pro ty české přináší průzkum agentury Mediaresearch Slovakia zpracovaný pro Slovenskou asociaci elektronického obchodu.

Více než polovina (52 %) slovenských respondentů uvedla, že za poslední rok nezvolila pro internetový nákup žádný zahraniční e-shop.

Třetina (33 %) respondentů uvedla, že v zahraničních internetových obchodech provedla méně než 25 % z veškerých on-line nákupů za posledních dvanáct měsíců.

Polovinu veškerých nákupů za posledních dvanáct měsíců uskutečnilo v zahraničních e-shopech pouze 7 % oslovených slovenských respondentů.

Veškeré internetové nákupy v zahraničních e-shopech za posledních dvanáct měsíců uskutečnila pouhopouhá 4 % respodentů.

Průzkum se uskutečnil na reprezentativním vzorku 1 025 respondentů.

Slováci prý obecně na internetu nakupují rádi

Více než dvě pětiny (42 %) respondentů uvedly, že za posledních dvanáct měsíců uskutečnily na internetu minimálně pět nákupů. Ke čtyřem provedeným nákupům se přihlásilo 11 % respondentů a ke třem nákupům pak 14 % respondentů.

Slovenští zákazníci rádi nakupují jak v domácích, tak v zahraničních e-shopech, ačkoli v těch cizích už podstatně méně,“ okomentovala agentura Mediaresearch Slovakia ve zprávě pro média výsledky průzkumu.

Slováci prý v zahraničních e-shopech nejčastěji nakupují oblečení a obuv, nikoliv elektroniku či počítače, jak by možná někdo očekával.

bitcoin školení listopad 24

Kolik procent z počtu nákupů za posledních 12 měsíců tvořily nákupy v zahraničních internetových obchodech?

Zdroj: Mediaresearch Slovakia

Čtěte dále

Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon