Společnost Veracomp se kromě tradičních komunikačních kanálů představila trhu také skrze portál CoCuMa. Cílem prezentace, kterou pro firmy připravuje společnost Company Culture Market, je „ukázat firmu takovou, jaká opravdu je“.
Pokud vás zajímá, jak to ve Veracompu vypadá, jaká je jeho firemní kultura a co si o společnosti a jejích lidech myslí sami zaměstnanci, podívejte se na fotky a videa přímo v profilu.
Company Culture Market se rozhodl vytvořit platformu, na které se společnosti mohou představovat potenciálním uchazečům o zaměstnání. Schopnost přiblížit firemní kulturu lidem zvenčí má přilákat motivovanější zájemce, kteří lépe zapadnou do kolektivu, a tím usnadnit nábor.
Zakladatel CoCuMy, Petr Skondrojanis, o svém projektu říká: “Hledáme smysl a obsah, který přitáhne ty správné lidi. Krátká, nesestřihaná a autentická videa, která natáčíme s lidmi ve vaší společnosti, mohou být tím důvodem, proč se uchazeči rozhodnou pro vás a odpoví vám na pracovní nabídku. Každá společnost je unikátním organismem, my jej respektujeme a umíme jej popsat a představit světu.”
Zdroj: ChannelWorld, CoCuMa