Kasa.cz oznámila, že její celkové vánoční tržby vzrostly meziročně o 14 %, návštěvnost stránek o 15 % a oproti loňskému roku u ní nakoupilo o 9 % více nových zákazníků. Celkové předvánoční tržby prodejce nezveřejnil.
Průměrná cena předvánoční objednávky zboží na Kasa.cz letos mírně vrostla z loňských 3 780 Kč na letošních 3 855 Kč. E-tailer jako příčinu uvádí dárky, které rozdával zákazníkům k objednávkám nad 7 000 korun.
E-tailer letos zaznamenal start předvánoční sezóny již začátkem listopadu a nejsilnějším prodejním dnem se stalo pondělí 15. 12, kdy Kasa údajně získala meziročně o 24 % více objednávek.
Silnější růst prodejů e-tail zaznamenal v průběhu prvního adventního víkendu, kdy ve srovnání s víkendem předchozím zákazníci udělali o 70 % objednávek více.
Osobní odběry činily u Kasy v předvánočním období 60 % objednávek.
Podle Andrey Čižmářové, ředitelky Kasa.cz, se letos nejvíce prodávaly: „kuchyňské roboty v hodnotě nad 7000 Kč, jednotlačítkové kávovary, chytré mobilní telefony a dětské tablety s výukovými aplikacemi.“ Silný zájem měla Kasa registrovat i u fitness náramků.
V začátku předvánoční sezóny zákazníci nakupovali spíš hodnotnější zboží, těsně před Vánocemi pak levnější položky v řádu stokorun, dodala Čižmářová.
Zdroj: Kasa.cz