V prosinci výdaje na on-line reklamu meziměsíčně klesly o 17 %

15. 1. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © bloomua - Fotolia.com
Konec vánočních kampaní přinesl meziměsíční snížení nákladů na internetovou reklamu, meziročně však byla téměř o pětinu vyšší a největším inzerentem byla Alza.cz

Společnost Mediaresearch zveřejnila prosincové výsledky průzkumu AdMonitoring prováděného pro Sdružení pro internetovou reklamu.

Na prvních třech místech v tabulce největších zadavatelů nedošlo oproti listopadu k žádným změnám. Na prvním místě zůstal e-tail Alza.cz, který v prosinci využil reklamní prostor v hodnotě 41,4 milionů korun.

Ddruhý byl konkurenční Internet Mall s využitým reklamním prostorem v hodnotě 26,9 milionů korun a na třetím místě zůstala společnost Allegro Group CZ, která inzerovala za 15 milionů korun.

V posledním měsíci loňského roku došlo podle šetření k 17% poklesu na 757 milionů oproti listopadu, když zadavatelé za reklamu utratili 632 milionů korun. Meziroční srovnání naopak ukazuje vzestup o 18 %.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS