V prosinci výdaje na on-line reklamu meziměsíčně klesly o 17 %

15. 1. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © bloomua - Fotolia.com
Konec vánočních kampaní přinesl meziměsíční snížení nákladů na internetovou reklamu, meziročně však byla téměř o pětinu vyšší a největším inzerentem byla Alza.cz

Společnost Mediaresearch zveřejnila prosincové výsledky průzkumu AdMonitoring prováděného pro Sdružení pro internetovou reklamu.

Na prvních třech místech v tabulce největších zadavatelů nedošlo oproti listopadu k žádným změnám. Na prvním místě zůstal e-tail Alza.cz, který v prosinci využil reklamní prostor v hodnotě 41,4 milionů korun.

Ddruhý byl konkurenční Internet Mall s využitým reklamním prostorem v hodnotě 26,9 milionů korun a na třetím místě zůstala společnost Allegro Group CZ, která inzerovala za 15 milionů korun.

V posledním měsíci loňského roku došlo podle šetření k 17% poklesu na 757 milionů oproti listopadu, když zadavatelé za reklamu utratili 632 milionů korun. Meziroční srovnání naopak ukazuje vzestup o 18 %.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Fortinet: V roce 2025 se připravte na větší a odvážnější útoky
Fortinet: V roce 2025 se připravte na větší a odvážnější útoky
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Gartner: Šťastné a veselé, výdaje na IT příští rok vzrostou bezmála o desetinu
Gartner: Šťastné a veselé, výdaje na IT příští rok vzrostou bezmála o desetinu
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA