V lednu 2013 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 345 milionů korun. Meziměsíčně výdaje poklesly o 36 %, nicméně i tak pokračuje rostoucí trend v internetové reklamě a oproti loňsku došlo k 38% navýšení.
Uvádí to společnost Mediaresearch, která trh monitoruje v projektu AdMonitoring pro Sdružení pro internetovou reklamu.
Na druhé příčce se mezi všemi inzerenty umístil internetový prodejce Internet Mall (Mall.cz) s inzercí v ceníkové hodnotě 11,9 milionu korun.
Na třetí pozici se umístil provozovatel českých a slovenských internetových obchodů Internet Retail (Kasa.cz, Obchodní-dům.cz, Nakupuj.com, Megaobchod.cz, Vltava.cz, Cybex.cz ) s inzercí za 11,1 milionu korun.
Na vrcholu žebříčku zadavatelů se objevila společnost Student Agency, která v lednu využila internetový reklamní prostor v hodnotě 13,4 milionu korun.
Zdroj: Mediaresearch