Twitter expanduje hlouběji do oblasti elektronické komerce

23. 6. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © tovovan - Fotolia.com
Dedikované stránky budou propagovat vybrané produkty nebo místa a rovnou nabízet možnost koupě. Twitter tím reaguje na nedávné kroky konkurenčních sociálních sítí.

Sociální síť Twitter spustila zkušební provoz nové metody propagace. Prostřednictvím dedikovaných stránek nabídne souhrn relevantních tweetů k danému produktu nebo místu, obrázky a samozřejmě také tlačítko pro nákup.

Tyto stránky se budou uživatelům zobrazovat ve feedu mezi ostatními tweety. Kromě stránek, které bude připravovat sám Twitter, se takto budou zobrazovat i stránky vybraných partnerů z řad celebrit a výrobců. Těchto „kurátorů“ má Twitter v současnosti přibližně čtyřicet.

Zřejmě nebude náhodou, že Twitter tuto novou funkci představil nedlouho poté, co se podobným směrem pustily jiné komunitní sítě; příkladem je například plánované nakupování přes Facebook nebo Pinterest.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Gartner: Šťastné a veselé, výdaje na IT příští rok vzrostou bezmála o desetinu
Gartner: Šťastné a veselé, výdaje na IT příští rok vzrostou bezmála o desetinu
Fortinet: V roce 2025 se připravte na větší a odvážnější útoky
Fortinet: V roce 2025 se připravte na větší a odvážnější útoky
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA