Společnost Twisto po květnovém prodloužení lhůty pro splatnost odložených plateb z původních 14 dní na 30. Nyní přichází s přehledem, jaký mělo prodloužení lhůty dopad na chování zákazníků.
Twisto odhalilo, že uživatelé svou útratu splácí průměrně třináctý den, tedy o tři dny později, než tomu bylo s kratší lhůtou. Zároveň se dlouhodobě zvyšuje i průměrná hodnota objednávek zaplacených odloženou platbou – poprvé překročila 1 200 korun.
Pole průzkumu Twista se zároveň ukázalo, že zákazníci platí nejčastěji nultý den. Jedná se zejména o nové uživatele, kteří se se službami společnosti teprve seznamují a zboží zaplatí ihned.
Data Twista také poukázala na dlouhodobý růst průměrné hodnoty objednávek hrazených skrze odložené platby. Za poslední rok se průměrná částka zvýšila z 900 na výše zmiňovaných 1 200 korun.
„Vidíme, že velký potenciál v odložených platbách spatřují i obchodníci. Je-li platba pomocí Twisto Pay z jejich strany dobře komunikována, snižuje se podíl platby na dobírku, která je mezi Čechy při nakupování na internetu stále populární,“ vysvětluje Jan Hanzlík, country manager společnosti Twisto pro Česko.
Zdroj: Twisto
ChannelWorld, který je určený pro prodejce, dodavatele služeb a profesionály v prodejním kanálu IT a CE, si můžete objednat i jako klasický časopis. V tištěném speciálu vydávaném čtvrtletně, najdete články, rozhovory, komentáře, analýzy, přehledy partnerských programů a řadu dalších informací pro resellery, VAR a další profesionály, působící v oblasti prodejního kanálu a distribuce.
Jednotlivá čísla si můžete objednat i v digitální podobě.