Společnost Mall.cz oznámila, že pokračuje v růstu; v nabídce má nyní přes dva miliony produktů a úspěchy sklízí i na poli partnerského prodeje. Na Mallu podle firmy prodává přes 2 000 obchodníků z řad majitelů e-shopů i dříve čistě „kamenných“ obchodníků.
Hranici dvou milionů nabízených produktů pokořil Mall.cz téměř přesně rok poté, kdy oznámil první milion položek v nabídce. Nárůst nabídky podle společnosti dokládá tempo, jakým tržiště Mallu v posledním roce roste, přičemž vlivem pandemie výrazně stoupla i poptávka po zboží denní potřeby.
Rychlé tempo růstu ovlivňuje i program Mall Partner, ve kterém je registrováno již 2 000 partnerů z řad obchodníků. Zboží prodané přes marketplace podle prodejce tvoří 30 % všech objednávek a do roku 2025 by Mall chtěl nabízet až 30 milionů položek od 25 000 obchodníků.
Rozvoj tržiště je jasnou prioritou
Partnerský program je pro společnost důležitý pro posilování pozice jak na českém trhu, tak na trzích střední a východní Evropy. Model tržiště chce proto společnost dále rozvíjet i v dalších zemích, kde působí, a partnerským prodejcům tím tak usnadnit vstup na mezinárodní trhy.
„Rozvoj tržiště se zásadně podílí na našem růstu, umožňuje nám ještě lépe vyhovět potřebám zákazníkům, a navíc nám pomáhá čím dál lépe propojovat trhy střední a východní Evropy,“ říká Jakub Kováč, ředitel programu Mall Partner.
Mall.cz podle něj nabízí svým partnerům prodávajícím přes Mall Partner řadu podpůrných služeb včetně propracované logistiky nejen po ČR, marketingové podpory a financování v podobě nedávno představené služby Mall Financing.
„Našim cílem je vybudovat ucelený ekosystém služeb, který pomůže obchodníkům růst a prosadit se ve světě e-commerce, nabídne jim kvalitní zákaznický servis a pomůže i s případnou zahraniční expanzí,“ uzavírá Kováč.
Zdroj: Mall.cz