Hlavní navigace

Tržby Microsoftu narostly během 3. čtvrtletí o 25 %

25. 10. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © Corgarashu - Fotolia.com
Divize zařízení a spotřebitelského softwaru zaznamenala 47% navýšení příjmů, podnikové cloudové služby vyrostly o 128 %.

Microsoft dokázal během třetího kvartálu 2014 zvednout své příjmy meziročně o 25 % na 23,2 miliardy dolarů. Čistý zisk poklesl o 13 % na 4,54 miliardy dolarů, zejména kvůli nákladům spojeným s integrací bývalé mobilní divize Nokie a restrukturalizací v podobě propouštění nepotřebných zaměstnanců.

CFO Microsoftu Amy Hoodová považuje výsledky za „silný začátek roku“ (třetí kalendářní čtvrtletí je u Microsoftu prvním čtvrtletím fiskálního roku), během kterého společnost benefitovala z prodeje cloudových produktů a „rozumného pokroku“ v oblasti zařízení.

Microsoft dělí svůj byznys na dvě základní skupiny. Divize Devices and Consumer (zařízení a spotřebitelské produkty) zaznamenala 47% nárůstu příjmů na bezmála 11 miliard dolarů, zatímco divize Commercial (podnikové produkty) vyrostla o 10 % na 12,3 miliardy.

Ve spotřebitelské oblasti pomohlo 25% mezičtvrtletní zvýšení předplatitelů Office 365, 102% zvýšení prodeje konzolí a prodej tabletů Surface 3 za 900 milionů dolarů. Ze segmentu telefonů Microsoft utržil 2,6 miliardy dolarů.

ICTS24

V oblasti podnikových produktů došlo ke 128% navýšení příjmů z cloudových produktů a služeb (Office 365, Windows Azure a Dynamics CRM).

Zdroj: Microsoft

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Arrow Electronics jako první získal cloudový kompetenční certifikát od Broadcomu
Arrow Electronics jako první získal cloudový kompetenční certifikát od Broadcomu
Anketa ChannelWorldu o monitorech: Odpovídá Petr Zajíček (Dell)
Anketa ChannelWorldu o monitorech: Odpovídá Petr Zajíček (Dell)