Služby technické podpory společnosti TP-Link lokalizované pro český trh je nyní spuštěna v plném provozu a vyřizuje řádově stovky dotazů měsíčně, uvedl výrobce.
„Prodejní partneři či koncoví zákazníci či se mohou na technickou podporu obracet s požadavky na předprodejní poradenství, ověření kompatibility s dalším hardwarem a softwarem či s dotazy na praktické zkušenosti s provozem jednotlivých zařízení,“ uvádí TP-Link.
V rámci služby můžete taktéž řešit technické problémy spojené s úvodním nasazením produktů. Technická podpora má taktéž připravovat krátké návody, jež mají uživatelům pomoci s realizací nejčastějších úkonů.
Jak kontaktovat?
Na technickou podporu se zákazníci mohou obracet prostřednictvím e-mailových adres podpora@tplinkpartner.cz nebo support@tplinkpartner.cz. K dispozici je také hotline na telefonním čísle (+420) 245 008 103.
Obě služby jsou v provozu v pracovních dnech od 9:00 do 18:00 hodin - první odezvu TP-Link garantuje nejpozději do 24 hodin.
Pro co nejrychlejší vyřízení dotazů byste si před komunikací s pracovníkem podpory měli připravit co nejpřesnější identifikaci konkrétního produktu, pro nějž požaduje technickou pomoc.
Co si připravit?
- Typové označení produktu.
- Příp. verzi daného typu.
- U dotazů v oblasti síťových produků - poskytovatele internetového připojení.
Zdroj: TP-Link