TP-Link mění svou značku a vizuální identitu

24. 8. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: TP-Link
Nové logo, motto a korporátní identita mají reflektovat životní styl internetové generace a expanzi značky do nových segmentů. TP-Link se „v novém“ poprvé představí v září na veletrhu IFA.

Společnost TP-Link představila celkovou transformaci své značky a vizuální identity, která má odrážet životní styl spotřebitelů aktivních na internetu. Značka chce zároveň reflektovat svou expanzi do nových segmentů.

Jelikož se naše portfolio dále rozrůstá, je vhodná doba, aby tuto skutečnost reflektovala i naše značka. V nadcházejících měsících s potěšením představíme celému světu nový TP-Link a přineseme zákazníkům nově vyvinuté produkty a lepší zážitky,“ uvedl Jeffrey Chao, předseda a prezident společnosti.

Kromě změny loga a sloganu, jímž nově bude „Reliably Smart“ (spolehlivě chytré), se změní webové stránky, balení produktů a doprovodné materiály. Proměna se bude týkat také barevné palety značky.

TP-Link se v novém kabátě poprvé oficiálně představí na berlínském veletrhu IFA, který se koná od 2. do 7. 9. 2016.

Zdroj: TP-Link

Čtěte dále

Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci