Ve dnech 16. 4. až 30. 9. 2012 můžete své zákazníky upozornit na možnost získat speciální rozšířenou záruku na všechny dostupné notebooky, tablety a televizory na trhu.
Záruka s heslem „No Matter What“ pokrývá náhodné poškození, krádež, obnovení dat a výměnu. Záruku může získat zákazník na jedno zařízení po jeden rok a na jednu skutečnou výměnu v případě reklamace (o produkt tedy nelze přijít více než jednou).
Jako náhodné poškození Toshiba považuje „poničení nebo poškození zařízení krytého akcí, které má negativní vliv na jeho fungování a které vzniklo v důsledku nenadálé vnější události, kromě vyloučení uvedených v těchto podmínkách.“
Za krádež výrobce považuje „jakoukoliv krádež potvrzenou policií, se zdokumentovaným vloupáním a jasnými znaky násilí, kromě vyloučení uvedených v těchto podmínkách.“
Obnovení dat „zahrnuje posouzení možnosti obnovení dat, a pokud je obnovení možné, zahrnuje obnovení uložených dat a jejich uložení do nového úložného zařízení, které vám bude dodáno.“
Výměna produktu představuje „nahrazení zařízení krytého akcí ekvivalentním zařízením stejného modelu a řady (nebo – pokud není toto zařízení již dostupné – novým rovnocenným zařízením se stejnými funkcemi a vlastnostmi (s výjimkou designu, barvy, velikosti a hmotnosti, které by se měly blížit vlastnostem zničeného zařízení)). Hodnota náhradního zařízení nemůže překročit částku představující hodnotu nově zakoupeného zařízení krytého akcí.“
Dva týdny na registraci
Podmínkou pro získání záruky je zakoupení produktu v období od 16. 4. do 30. 9. 2012 a registrace do 14 dní od nákupu.
V době zveřejnění zprávy Toshiba ještě neuvolnila oficiální informaci o dostupnosti webových stránek pro registraci produktu. Obecně je dostupný zde, zatím bez ČR.
Pro více informací se můžete obrátit na produktové manažery autorizovaných distributorů ABC Data, Asbis CZ, AT Computers, eD system Czech, Tech Data Distribution v ČR a ABC Data SK, Asbis SK, AT Computers SK, eD system Slovakia na Slovensku.
Zdroj: eDsystem.cz, ChannelWorld