Společnost Toshiba Europe oznámila uvedení Business Support Portal a Platinum Support Service, dvou nových služeb pro podnikové zákazníky v regionu EMEA. Jejich účelem je zajistit uživatelům klid nejen v oblasti obecné spolehlivosti a funkčnosti výrobků, ale také v případě potřeby rychlé individuální pomoci.
Business Support Portal
Portál Toshiba Business Support Portal je „osobním asistentem“, který podnikům umožní centrální správu jejich zařízení značky Toshiba.. IT oddělení mohou sledovat a kontrolovat jednotlivá zařízení z hlediska využití jejich potenciálu včetně servisních požadavků nebo aktuálního stavu případných oprav.
Portál poskytne také rychlý přístup k podrobným technickým dokumentům a pokynům k používání produktů, stejně jako k přehledu stavu záruky, dostupnosti aktuálních verzí ovladačů nebo aktualizace softwaru pro jednotlivá zařízení.
Služby portálu Toshiba Business Support Portal jsou k dispozici v rámci zemí regionu EMEA.
Platinum Support Service
Platforma Toshiba Platinum Support Service zahrnuje sadu služeb, které mají minimalizovat prostoje v případě jakýchkoliv problémů. Základem je on-site servis u zákazníka s opravou hardware do následujícího pracovního dne, kterou zajišťují certifikovaní technici.
Tento balíček zahrnuje také službu Hard Drive Retention Service, díky které si mohou být společnosti jisté, že data a citlivé informace uložené v přístrojích zůstanou i během servisního zásahu k dispozici a v bezpečí.
Součástí Platinum Support Service je navíc možnost kontaktování vyhrazeného account managera a využití portálu Toshiba Business Support Portal pro snadnou správu zařízení. K dispozici jsou také další možnosti, jako Battery Replacement Service a Docking Replacement Service.
Služba Platinum Support Service je dostupná v 19 evropských zemích a na vyžádání je možné rozšířit její dosah do dalších zemí EMEA. Služba se vztahuje na zařízení modelových řad Satellite Pro, Tecra a Portégé a také pro vybrané firemní tablety.
Zdroj: Toshiba