Hlavní navigace

Toshiba představuje dvě nové služby pro podporu podnikových zákazníků

21. 9. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: Toshiba
Služby Business Support Portal a Platinum Support Service se mají postarat o správu „vozového parku“ podnikových zařízení od Toshiby a minimalizovat dopady případného servisu na dostupnost dat.

Společnost Toshiba Europe oznámila uvedení Business Support Portal a Platinum Support Service, dvou nových služeb pro podnikové zákazníky v regionu EMEA. Jejich účelem je zajistit uživatelům klid nejen v oblasti obecné spolehlivosti a funkčnosti výrobků, ale také v případě potřeby rychlé individuální pomoci.

Business Support Portal

Portál Toshiba Business Support Portal je „osobním asistentem“, který podnikům umožní centrální správu jejich zařízení značky Toshiba.. IT oddělení mohou sledovat a kontrolovat jednotlivá zařízení z hlediska využití jejich potenciálu včetně servisních požadavků nebo aktuálního stavu případných oprav.

Portál poskytne také rychlý přístup k podrobným technickým dokumentům a pokynům k používání produktů, stejně jako k přehledu stavu záruky, dostupnosti aktuálních verzí ovladačů nebo aktualizace softwaru pro jednotlivá zařízení.

Služby portálu Toshiba Business Support Portal jsou k dispozici v rámci zemí regionu EMEA. 

Platinum Support Service

Platforma Toshiba Platinum Support Service zahrnuje sadu služeb, které mají minimalizovat prostoje v případě jakýchkoliv problémů. Základem je on-site servis u zákazníka s opravou hardware do následujícího pracovního dne, kterou zajišťují certifikovaní technici.

Tento balíček zahrnuje také službu Hard Drive Retention Service, díky které si mohou být společnosti jisté, že data a citlivé informace uložené v přístrojích zůstanou i během servisního zásahu k dispozici a v bezpečí.

Součástí Platinum Support Service je navíc možnost kontaktování vyhrazeného account managera a využití portálu Toshiba Business Support Portal pro snadnou správu zařízení. K dispozici jsou také další možnosti, jako Battery Replacement Service a Docking Replacement Service.

MMF24

Služba Platinum Support Service je dostupná v 19 evropských zemích a na vyžádání je možné rozšířit její dosah do dalších zemí EMEA. Služba se vztahuje na zařízení modelových řad Satellite ProTecra a Portégé a také pro vybrané firemní tablety.

Zdroj: Toshiba

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Výhody a možnosti efektivního řízení projektů s Trello
Výhody a možnosti efektivního řízení projektů s Trello
Enehano: ChatGPT si vyzkoušela už více než třetina Čechů, pomáhá jim i v práci
Enehano: ChatGPT si vyzkoušela už více než třetina Čechů, pomáhá jim i v práci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
IDC: Prognóza se zlepšuje, trh chytrých telefonů letos vyroste o 6 %
IDC: Prognóza se zlepšuje, trh chytrých telefonů letos vyroste o 6 %