Toshiba představuje dvě nové služby pro podporu podnikových zákazníků

21. 9. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: Toshiba
Služby Business Support Portal a Platinum Support Service se mají postarat o správu „vozového parku“ podnikových zařízení od Toshiby a minimalizovat dopady případného servisu na dostupnost dat.

Společnost Toshiba Europe oznámila uvedení Business Support Portal a Platinum Support Service, dvou nových služeb pro podnikové zákazníky v regionu EMEA. Jejich účelem je zajistit uživatelům klid nejen v oblasti obecné spolehlivosti a funkčnosti výrobků, ale také v případě potřeby rychlé individuální pomoci.

Business Support Portal

Portál Toshiba Business Support Portal je „osobním asistentem“, který podnikům umožní centrální správu jejich zařízení značky Toshiba.. IT oddělení mohou sledovat a kontrolovat jednotlivá zařízení z hlediska využití jejich potenciálu včetně servisních požadavků nebo aktuálního stavu případných oprav.

Portál poskytne také rychlý přístup k podrobným technickým dokumentům a pokynům k používání produktů, stejně jako k přehledu stavu záruky, dostupnosti aktuálních verzí ovladačů nebo aktualizace softwaru pro jednotlivá zařízení.

Služby portálu Toshiba Business Support Portal jsou k dispozici v rámci zemí regionu EMEA. 

Platinum Support Service

Platforma Toshiba Platinum Support Service zahrnuje sadu služeb, které mají minimalizovat prostoje v případě jakýchkoliv problémů. Základem je on-site servis u zákazníka s opravou hardware do následujícího pracovního dne, kterou zajišťují certifikovaní technici.

Tento balíček zahrnuje také službu Hard Drive Retention Service, díky které si mohou být společnosti jisté, že data a citlivé informace uložené v přístrojích zůstanou i během servisního zásahu k dispozici a v bezpečí.

Součástí Platinum Support Service je navíc možnost kontaktování vyhrazeného account managera a využití portálu Toshiba Business Support Portal pro snadnou správu zařízení. K dispozici jsou také další možnosti, jako Battery Replacement Service a Docking Replacement Service.

bitcoin_skoleni

Služba Platinum Support Service je dostupná v 19 evropských zemích a na vyžádání je možné rozšířit její dosah do dalších zemí EMEA. Služba se vztahuje na zařízení modelových řad Satellite ProTecra a Portégé a také pro vybrané firemní tablety.

Zdroj: Toshiba

Čtěte dále

IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS