Toshiba oznámila omezení svého PC byznysu

19. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: toshiba
Společnost chystá stažení z některých trhů a propuštění necelé tisícovky zaměstnanců. Místo spotřebitelského segmentu se chce zaměřit na firemní produkty.

Společnost Toshiba oznámila, že plánuje omezení svého PC byznysu v oblasti spotřebitelských zařízení. Omezení má mít podobu propuštění přibližně 900 zaměstnanců, opuštění některých trhů a snížení celosvětového počtu prodejních regionů ze 32 na 13, a to do konce fiskálního roku společnosti, který skončí k 31. 3. 2015.

Toshiba uvádí, že sníží svou přítomnost ve spotřebitelském segmentu, aby se mohla soustředit na prodej zařízení pro firemní uživatele. Celkové opuštění trhu PC není na pořadu dne.

Společnost neuvedla, které modelové řady toto omezení přežijí. Patří sem například řady Satellite, Portege, Kira nebo Dynabook.

Hlavním důvodem je zajištění stabilního zisku,“ uvedla mluvčí Toshiby. Restrukturalizace má přinést snížení pevných nákladů o přibližně 186 milionů dolarů.

bitcoin_skoleni

Společnost doufá, že využije svého know-how z oblasti PC v jiných segmentech, například v produktech spojených s internetem věcí a službami v oblastech cloudu, zdravotnictví a domácích spotřebičů.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
SWS získala distribuční smlouvu na spotřební materiál HP
SWS získala distribuční smlouvu na spotřební materiál HP
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Denisa Arslanianová a Veronika Schieblová posilují marketing Samsungu v ČR a SR
Denisa Arslanianová a Veronika Schieblová posilují marketing Samsungu v ČR a SR
Canalys: Trh tabletů před vánoční sezonou vyrostl o 11 %
Canalys: Trh tabletů před vánoční sezonou vyrostl o 11 %