Hlavní navigace

Toshiba otevřela v Praze call-centrum pro poprodejní podporu

1. 3. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © reji - Fotolia.com
Toshiba Europe otevřela v Praze a Istanbulu centrální evropské call-centrum, které bude řešit poprodejní servis pro notebooky a televize. Kdy bude dostupné?

Toshiba otevřela v Praze call-centrum pro poprodejní podporu Nové call-centrum společnost Tosbiba zajišťující poprodejní servis pro notebooky a televizory má fungovat jako zdroj diagnosticikých a konzultačních služeb.

Operátoři budou v rámci telefonnické podpory podle výrobce schopni nabídnout odpovědi na všechny poprodejní záležitosti, a to i v češtině a slovenštině.

Call-centrum můžete kontaktovat na telefonní lince +420 296 739 006 a to od pondělí do pátku mezi 9 a 18 hodinou.

Úkolem telefonické centrály je určit, zda se jedná o hardwarovou záležitost a volajícímu přidělit vhodného servisního partnera v rámci jeho lokality. V případě problému způsobeného chybějícím či špatným ovladačem, nastavením BIOSu či chybějícím updatem, nabídne operátor radu a pokusí se problém vyřešit přes telefon.

Druhou funkcí telefonického centra je prodej rozšířené záruky či pomoc s registrací záruky.

bitcoin_skoleni

Hlavním cílem tohoto kroku je podělit se s našimi zákazníky o prvotřídní počítačové zkušenosti a spolu s nimi dál hledat nové  cesty, jak vylepšit náš vzájemný vztah,“ uvedl v tiskovém oznámení Markus Kopold, ředitel péče o zákazníky, digitální produkty a služby, střední a jihovýchodní Evropy, Turecka, Izraele.

Call-centrum řídí systém Sellbytel od poskytovatele služeb v oblasti prodejní podpory.

Zdroj: Toshiba

Čtěte dále

3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
IDC: Trh zařízení pro chytrou domácnost ožívá, ale velmi pomalu
IDC: Trh zařízení pro chytrou domácnost ožívá, ale velmi pomalu
Arrow Electronics jako první získal cloudový kompetenční certifikát od Broadcomu
Arrow Electronics jako první získal cloudový kompetenční certifikát od Broadcomu
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Anketa ChannelWorldu o monitorech: Odpovídá Petr Zajíček (Dell)
Anketa ChannelWorldu o monitorech: Odpovídá Petr Zajíček (Dell)