Nové call-centrum společnost Tosbiba zajišťující poprodejní servis pro notebooky a televizory má fungovat jako zdroj diagnosticikých a konzultačních služeb.
Operátoři budou v rámci telefonnické podpory podle výrobce schopni nabídnout odpovědi na všechny poprodejní záležitosti, a to i v češtině a slovenštině.
Call-centrum můžete kontaktovat na telefonní lince +420 296 739 006 a to od pondělí do pátku mezi 9 a 18 hodinou.
Úkolem telefonické centrály je určit, zda se jedná o hardwarovou záležitost a volajícímu přidělit vhodného servisního partnera v rámci jeho lokality. V případě problému způsobeného chybějícím či špatným ovladačem, nastavením BIOSu či chybějícím updatem, nabídne operátor radu a pokusí se problém vyřešit přes telefon.
Druhou funkcí telefonického centra je prodej rozšířené záruky či pomoc s registrací záruky.
„Hlavním cílem tohoto kroku je podělit se s našimi zákazníky o prvotřídní počítačové zkušenosti a spolu s nimi dál hledat nové cesty, jak vylepšit náš vzájemný vztah,“ uvedl v tiskovém oznámení Markus Kopold, ředitel péče o zákazníky, digitální produkty a služby, střední a jihovýchodní Evropy, Turecka, Izraele.
Call-centrum řídí systém Sellbytel od poskytovatele služeb v oblasti prodejní podpory.
Zdroj: Toshiba