Vybírali jsme z akcí, kde byl ChannelWorld mediálním partnerem, nebo se zúčastnil prostřednictvím návštěvy někoho z redakce, případně dostal na akci pozvánku. Kritéria hodnocení jsme zvolili následující tři:
1) Přínos pro partnery – Tedy zda se naplnila očekávání účastníků ať už po stránce rozvoje obchodních příležitostí, osobních kontaktů nebo nabytých znalostí a vědomostí.
2) Organizace – K úspěšné akci patří také bezchybná organizace, která poskytuje partnerům potřebné zázemí k naplnění cílů setkání.
3) Atmosféra akce – Atmosféru lze ovlivnit předchozími body stejně jako výběrem vhodného místa konání a doprovodného programu. Vytvářejí ji zejména spokojení účastníci akce.
Která partnerská setkání jsme tedy ocenili jako TOP3?
1. Partnerské setkání SWS v Čejkovicích
Tradiční podzimní partnerské setkání distributora SWS pořádané v prostorách zámku v Čejkovicích v loňském roce přilákalo rekordní počet návštěvníků. Zámecké prostory od ranních hodin nabídly čtyři přednáškové místnosti, kde partneři SWS z řad výrobců seznámili resellery s produktovými novinkami pro podzimní sezónu a potěšili je řadou exkluzivních nabídek a promoakcí. Produktové novinky si mohli návštěvníci také „osahat“ na odpoledním workshopu. Nezklamal ani doprovodný a večerní program. Vystoupili v něm například Tomáš Matonoha a Pavel Liška, nebo zpívající právník Ivo Jahelka. Nechyběly ohňostroj, prohlídka Templářských sklepů a ochutnávka vín za doprovodu cimbálové muziky Morava. Partneři ocenili především vynikající atmosféru celé akce.
Podívejte se na reportáž přímo z akce.
Přečtěte si také jak na partnerském setkání SWS přistála Dell Trek Enterprise.
2. Eset S*E*P* partnerské setkání
Eset software pozval své české resellery na velmi netradiční partnerské setkání do Milovic – nejstaršího vojenského prostoru v České republice. Přednášky uvedené generálním ředitelem společnosti doplnily odpolední workshopy a sportovní odpoledne, během kterého si mohli partneři vyřídit účty na Paintballu, zajezdit si na čtyřkolkách a zúčastnit se řady dalších aktivit. Program završil zábavný večer s vyhlášením nejúspěšnějších partnerů společnosti Eset. Originální koncept akce ve stylu seriálu M.A.S.H., proaktivní přístup výrobce k obchodním problémům partnerů, bohatý doprovodný program a sympatický organizační tým si vysloužily zařazení mezi TOP3 Partnerská setkání roku 2009.
Přečtěte si tematickou reportáž z Eset S*E*P* partnerského setkání.
3. Anne Mulcahy předala ocenění parterům Xeroxu
Vzácnou návštěvu uvítala v loňském roce česká pobočka Xeroxu. Anne Mulcahy, tehdejší CEO společnosti osobně udělila vybraným resellerům ocenění Premier Partner pro rok 2009. I když Anne nahradila o dva měsíce později v čele společnosti Ursula Burns, pro partnery byla její návštěva unikátní možností setkat se s touto veleúspěšnou dámou a jednou z nejmocnějších žen Ameriky, která pracovala pro Xerox již od roku 1976 a posledních osm let ho vedla jako výkonná ředitelka. Kromě oficiálního předání ocenění Anne Mulcahy odpověděla partnerům na otázky týkající se dalšího směřovaní společnosti i osobního života. Jedinečné setkání loňského roku si vysloužilo zařazení mezi TOP3 Partnerská setkání roku 2009.
Co zajímalo partnery Xeroxu na setkání s Anne Mulcahy se dozvíte v reportáži.
Každé hodnocení je samozřejmě subjektivní a i když jsme se snažili přihlédnout zejména k názorům účastníků akce, je možné že byste mezi TOP3 Partnerská setkání roku 2009 zařadili i další akce loňského roku. Budeme jen rádi, pokud své favority zmíníte v diskuzi pod tímto článkem. Samozřejmě oceníme, pokud se s námi podělíte i o vaše zážitky z uvedených TOP3 partnerských setkání.
Váš ChannelWorld