Partnerská setkání, semináře, společenské a další akce patří téměř neodmyslitelně k životu prodejců, dodavatelů služeb a profesionálů v prodejním kanále IT a spotřební elektroniky. Výrobci a distributoři jich každoročně pro své partnery pořádají velké množství. V redakci ChannelWorldu jsme proto připravili malé ohlednutí za těmi nejpovedenějšími.
Do výběru jsme zahrnuli akce, kde byl ChannelWorld mediálním partnerem, nebo se zúčastnil prostřednictvím návštěvy někoho z redaktarů. Kritéria hodnocení jsou následující:
1. Přínos pro partnery – Zda se naplnila očekávání účastníků ať už po stránce rozvoje obchodních příležitostí, osobních kontaktů nebo nabytých vědomostí.
2. Organizace – K úspěšné akci patří také bezchybná organizace, která poskytuje partnerům potřebné zázemí k naplnění cílů setkání.
3. Atmosféra akce – Atmosféru lze ovlivnit předchozími body stejně jako výběrem vhodného místa konání a doprovodného programu.
Která partnerská setkání se dostala do Top 3?
1. Partnerská setkání AT Computers
Šňůra „vězeňských“ partnerských setkání společnosti AT Computers v hotelu Jezerka na Seči si mezi partnerskými setkáními roku 2012 zaslouží největší pozornost. Redakce ChannelWorldu se zúčastnila akce pro VIP partnery a prodejce sítě Triline.
Kontroverznímu tématu se dostalo bezchybného zpracování a snad žádného z partnerů, kteří na začátku akce vyfasovali ručník a mýdlo od krásných bachařek, nenapadlo si stěžovat. Pod taktovkou Martina Wankeho, marketingového ředitele AT Computers, nastoupili účastníci na hlavní „buzerplatz“ a rozdělení do týmů se během dne střídali na přednáškách výrobců v několika vězeňských místnostech. Nad tím, aby se partneři netoulali, pak dohlížely přísné bachařky. V pauzách mezi přednáškami se setkávali na buzerplatzu (v konferenčním sálu) a v týmech soutěžili v dovednostech, jak utéct z vězení (a vyhrát body směnitelné za hodnotné odměny).
Večerní část setkání pak okořenila řada divadelně hudebních a tanečních představení ve vězeňské tematice, ale i vystoupení mistra světa v luskání prsty či koncert zlaté slavice.
Fotoreportáž z denního programu setkání naleznete zde, připravili jsme i fotoreportáž z večerní části.
Zdroj: ChannelWorld
2. Setkání Eset partnerů 2012
Na setkání společnosti Eset v roce 2012, které se uskutečnilo v prostorách hotelu Tereziánský dvůr v Hradci Králové, si partneři prošli třemi etapami z antického světa. V první etapě je čekaly informace ze světa informační bezpečnosti a ve druhé a třetí etapě následoval příjemný program a zábava do pozdních hodin.
Kromě představení obchodních výsledků a plánů společnosti měli účastníci na výběr z řady přednášek a workshopů s různou tematikou, kde se mohli se zástupci božstva (společnosti Eset) probrat aktuální otázky.
Poté, co partneři jako smrtelníci vytvořili svět a prošli několika legendami, přišly na řadu hry, ve kterých v týmech změřili své síly v pěti různých disciplínách. Hbitost ukázali v „lidské“ dámě, kreativitu mysli projevili v pantomimě, přehled o prostředí otestovali v labyrintu, vůli a výdrž změřili v závodech spřežení a při odolávání pohledu Medúsy. Vítězné družstvo se pak „spojilo“ s bohyní Eset, aby přineslo světlo (večerní ohňostroj) do Olympského chrámu a završilo noční slavnosti.
Jak si partneři užili antický SEP se dozvíte z fotoreportáže.
Zdroj: Eset
3. Delltilus – partnerské setkání společnosti Dell Computer
V prostorách pražského planetária uspořádal Dell setkání se svými partnery v duchu námořnické a vizionářské inspirace Julese Verna. Stejně jako on, také Dell věří v nové technologie, inovace a pokrok vpřed. Účastníci si tak přímo na akci mohli prohlédnout portfolio produktů, které Dell uváděl na trh.
Kromě dalších přednášek a stánků partnerských výrobců na resellery čekala řada soutěží, kterých se mohli během dne zúčastnit. Pro odreagování si mohli v simulátorech vyzkoušet přistání raketoplánu nebo jízdu vesmírného vozítka na povrchu jiných planet. Uhasit žízeň a objevit nové druhy piva pak partneři mohli na odborné degustaci. Nechyběl tým DreamTeamu, na jehož stánku se mohli partneři přihlásit do motivační soutěže a získat již první body ve vědomostní soutěži ze světa hokeje.
Celodenní program ukončila originální prezentace posádky „Delltilu“ promítaná přes celou kopuli sálu, která partnery seznámila s celým portfoliem a hlavními technologiemi, jež jim na trhu mají pomoci získat náskok před konkurencí.
Fotoreportáž z partnerského dne včetně rozhovoru s Paulem Larsonem, enterprise field marketing manager Western Europe, Dell, který se ho zúčastnil, naleznete zde.
Zdroj: ChannelWorld
Na všech setkáních, kterých se účastníme, se ptáme resellerů i výrobců na spokojenost s organizací a přínosem akce. Jestliže je váš názor odlišný, budeme jen rádi, když své favority zmíníte v diskuzi pod tímto článkem. Samozřejmě oceníme, pokud se s námi podělíte i o své zážitky z uvedených partnerských akcí.
Top 3 partnerská setkání roku jsme vyhlásili také v letech 2011, 2010 a 2009.