Tomáš Barta je head of sales and business development ve Veracompu

15. 7. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Veracomp
Na nové pozici mimo jiné zodpovídá za obchodní tým Veracopu a rozvoj více než 15 značek z portfolia společnosti. Ve Veracompu pracuje s roční pauzou od roku 2013.

Společnost Veracomp oznámila, že s platností od 1. 7. 2020 byl novým head of sales & business development jmenovaný Tomáš Barta. Nově má na starosti především vedení obchodního týmu a rozvoj více než 15 značek z portfolia distributora.

Zároveň dohlíží na podporu a rozvoj klíčových partnerů a úzce spolupracuje na integračních i dalších projektech s business unit leadery divizí Fortinet a Red HatRadimem Kozlem a Miloslavem Haškem.

Jmenování do této funkce vnímám jako projev důvěry a zároveň jako závazek. Chci, aby nás všechny práce bavila – a tím pádem jsme ji dělali dobře. Veracomp a jeho portfolio má obrovský potenciál a já se těším, že jej pomohu naplnit,“ uvedl Barta.

Tomáš Barta má dlouholeté zkušenosti s IT distribucí. Mezi lety 2013-2017 měl ve Veracompu na starosti mimo jiné rozvoj značky Fortinet. Po ročním působení ve společnosti Kaspersky Lab se v létě 2018 vrátil zpět do Veracompu coby channel sales executive.

Zdroj: Veracomp

Čtěte dále

Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
N-able získává Adlumin s cloudovými technologiemi SIEM, XDR a MDR
N-able získává Adlumin s cloudovými technologiemi SIEM, XDR a MDR
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě