Díky novým nástrojům mohou američtí partneři Tech Daty okamžitě sledovat promo nabídky výrobců a případně o nich informovat své zákazníky. K dispozici jsou dva nástroje. První slouží k samotnému sběru nabídek, druhý mezi nimi umožňuje vyhledávat. Partneři mohou promo akci najít podle výrobce, čísla produktu, typu koncového uživatele a také trhu, pro který je produkt určen.
Distributor informoval, že v současné době je k dispozici přibližně 30 000 různých nabídek, včetně těch určených pro partery na vertikálních trzích jako je zdravotnictví či vzdělávání. Senior vice president Tech Daty pro marketing Joe Quaglia doplnil, že systém do kterého Tech Data investovala nemá pouze automaticky zpracovávat akce výrobců, ale usnadní také samotnou komunikaci mezi partnery a výrobci.
Nástroj se samozřejmě líbí i výrobcům. „Nové funkce na webu Tech Daty poskytují konkurenční výhodu partnerům Lexmarku nakupujícím od distributora Tech Data,“ zhodnotil výhody nástroje Gil Covey, distribution account manager výrobce tiskáren Lexmark.
Česká pobočka Tech Daty na dotaz Channelworldu odpověděla, že v současné době připravuje kompletní změnu webu, nástroj pro vyhledávání akčních nabídek výrobců zatím nechystá.
Zdroj: ITChannelplanet.com, ChannelWorld