Tech Data v kampani láká na „nejlevnější spotřebák“

13. 7. 2015
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: Tech Data Distribution
Broadline distributor, společnost Tech Data Distribution, spustila osvětovou kampaň na podporu prodeje originálního spotřebního materiálu.

Společnost Tech Data Distribution stojí za kampaní na „Nejlevnější spotřebák“, která budí zájem u české ICT distribuce. Není se čemu divit, argumentaci cenou nevnímají prodejní kanály úplně v pozitivním světle. Situace se však má jinak.

Na stránkách www.nejlevnejsi-spotrebak.cz, které na začátku léta budily zdání startujícího diskontního e-shopu, nyní Tech Data vysvětluje výhody využívání originálního spotřebního materiálu. Se spuštěním webu zároveň odstartovala svou největší promoakci letošního léta.

Argumenty proč prodávat opravdu originální spotřební materiál nikdy nezevšední. Je potřeba je opakovat stále a stále dokola, a kdo jiný to může dělat za všechny výrobce, než ten kdo k tomu, že prodává originální materiál, ještě přidává i to, že ho nakupuje jen a pouze od výrobce, z žádného šedého kanálu a ani z různých příležitostných nabídek, vzniklých často podloudným způsobem. U nás nic jiného než opravdu originální spotřební materiál nenajdete,“ uvádí v oznámení Petr Pavlíček, obchodní a marketingový ředitel Tech Data Distribution.

Pavlíček zároveň dodává návaznost celé myšlenky na promoakci: „No, a když se jeden originál spojí se symbolem originálu v oblasti obuvi a oblečení, firmou ADIDAS, může z toho být docela hezká akce, posuďte sami!“

V tříměsíční promoakci „Obujte se do originálu“ Tech Data odměňuje nákupy originálního spotřebního materiálu ve třetím čtvrtletí originálním obutím značky Adidas.

Soutěží se v celkovém obratu od července do září (absolutně, skokan roku, webař roku), měsíčních intervalech i obratu dosaženého u jednotlivých značek. Vyhrát je však možné i díky jediné objednávce, protože se každý týden losuje jedna z webových objednávek.

Dlouhodobé vzdělávání

Tech Data se tématu originálního spotřebního materiálu věnuje dlouhodobě, první zábavnou vzdělávací akci spustila v roce 2012. Vystupuje v ní herec Josef Polášek a můžete si ji připomenout na videu na stránkách.

Distributor v oznámení uvádí, že jako „jediný distributor stoprocentního spotřebního materiálu na českém trhu garantuje originální původ zboží, oficiální reporting a špičkový servis od specializovaného týmu obchodníků.“.

bitcoin_skoleni

Více o výhodách originálního spotřebního materiálu i letní promoakci naleznete na www.nejlevnejsi-spotrebak.cz

Zdroj: Tech Data Distribution

Čtěte dále

Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference