Lukáš Mirovský, HP business unit manager divize Azlan, přivítal partnery na setkání v hotelu Holiday Inn v Praze, aby uvedl společný celoevropský program společností Tech Data a HP na lokální úrovni.
V Evropě program odstartoval loni, v ČR začíná nyní. Podle Lukáše Mirovského jde o jednu z největších investic do lidí a nástrojů v historii Tech Daty i HP pro rozvoj partnerského prodeje..
Otázky na HP byla připravena zodpovídat Kristina Žárska, EG channel and midmarket partner business manager v HP.
Program HPCI2016 (v Tech Datě pod značkou TD signature) pak blíže představil Petr Hanovec, account manager pro HP, který jej má v TD na starost.
Cílem programu je podpořit partnerský prodej konvergované (tedy ucelené) infastruktury HP za pomocí obchodní, marketingové, finanční a technické podpory. Součástí programu jsou nástroje podpory prodeje vč. marketingu a vzdělávání. Cílem je také pomoci resellerům se znalostí procesů HP.
Program je dostupný v 16 zemích Evropy, 1. vlna začala ve Velké Británii, Nizozemí, Belgii a Finsku s 37 partnery a aktuálně je do něj zapojeno kolem 500 partnerů. V ČR pozvala Tech Data do programu v počátku 40 partnerů, přičemž aktivní zájem projevilo kolem 25 resellerů, kteří musejí splnit určitá vstupní kritéria.
Co zapojení partneři získají?
Pro program je v TD speciálně vyhrazený tým, jehož součástí jsou dva certifikovaní produktoví specialisti, dva architekti řešení, Petr Hanovec zodpovědný za program a Lukáš Mirovský řídící tuto obchodní jednotku.
Partnerům jsou k dispozici zvýhodněné podmínky pro autorizovaná školení HP pro dosažení odpovídajícího statusu (vč. e-learningu), specializovaná obchodní školení a semináře v oblasti obchodních dovedností.
Partneři zapojení do programu mají dále přednostní přístup k demo centru (networking, servery G8, 3PAR) a prodejním nástrojům (kvótovací nástroj pro ceny – HP iQuote a B2B e-shop Intouch).
V rámci marketingových programů mohou zapojení partneři využívat kromě připravených fondů online nástroj s předdefinovanými marketingovými materiály HP pro co-branding (mailihny, bannery, webové stránky apod.) a dále připravený obsah pro jednoduché sdílení na sociálních sítích.
Partneři, kteří jsou součástí programu, se mohou účastnit speciálních akcí a využívat i finanční služby pro projekty HP CI.
Počítat mohou také s pomocí při dodávce kompletního portfolia konvergované infrastruktury zahrnující HP networking, storage, servery a servisní podporu.
Zdroj: ChannelWorld