Tech Data spouští komunikační platformu Cloud Club pro elitní zákazníky a výrobce

9. 9. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Tech Data Distribution
Členství v Tech Data Cloud Clubu s sebou přináší přístup k exkluzivním informacím, ale i konferencím, školením, semináře a speciální bonusy a promoakce.

Společnost Tech Data Distribution představila novou komunikační platformu zákazníků a výrobců s názvem Tech Data Cloud Club. Spuštění platformy jsme avizovali již začátkem roku po příchodu Petra Hanovce, nového šéfa VAD divize Azlan.

Platfroma sdružuje elitní skupinu zákazníků a výrobců se zájmem o problematiku cloudu. Tech Data může prostřednictvím Tech Data Cloud Clubu poskytovat zákazníkům ucelené informace o filosofii prodeje v nové oblasti nabízených služeb nebo produktů, které se službou stávají.

Do platformy se lze zaregistrovat na stránkách td-cloudclub.cz. Členové Cloud Clubu se budou moci například zúčastnit tematických konferencí, školení, seminářů a webexů, přímo na stránkách klubu získají přístup k materiálům a informacím, mohou se přihlásit k odběru pravidelného elektronického newsletteru s exkluzivními informacemi a budou mít přístup k informacím o speciálních promoakcích a nabídkách a speciálních bonusech.

Členové Clubu mají dále možnost získat kromě certifikace člena Clubu také certifikace od jednotlivých partnerů. Prvním partnerem Tech Data Cloud Clubu se již stala společnost Microsoft.

bitcoin školení listopad 24

Členství v Tech Data Cloud Clubu umožní našim zákazníkům být neustále ve středu informací, novinek, případně nabídek, jak rozšířit svůj obzor, a samozřejmě v neposlední řadě i přinést nový obchod. Aktuálně má Club již přes 100 registrovaných členů,“ uvedl Petr Pavlíček, obchodní a marketingový ředitel společnosti Tech Data Distribution.

Zdroj: Tech Data Distribution

Čtěte dále

ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem