Společnost Tech Data prochází obdobím transformace. Koncem října 2017 představila novou identitu značky, která zdůrazňuje její široký záběr a schopnosti, a reflektuje pokračující integrace divize Technology Solutions společnosti Avnet.
V souvislostí s proměnou nyní distributor oznámil několik personálních změn.
Martin Madár (vlevo) se k 1.11. 2017 přesouvá na pozici regionálního ředitele pro oblast softwaru, kde bude mít na starosti nastartování nových obchodních aktivit v zemích východní Evropy, především pak v případě značek Microsoft a Adobe.
Blok zemí východní Evropy zahrnuje zejména Polsko, Českou republiku, Slovensko, Maďarsko a Rumunsko a ve speciálním režimu i další země. Martin Madár tak nadále zůstává přímo zodpovědný i za softwarovou divizi v ČR.
Vít Vojtěšek (uprostřed) se k 1.11. 2017 přesouvá z pozice ředitele Tech Data Mobile, která se v rámci nového uspořádání stala součástí Tech Data Endpoint Solutions (dříve tzv. Broadline), na pozici ředitele produktového marketingu.
Ze své pozice bude mít na starosti kompletní tým produkt marketingu nově vzniklé části Tech Data Endpoint Solutions, která zahrnuje veškeré současné značky a produkty v oblasti broadline portfolia, například HP, Lenovo, Intel, WD a desítky dalších.
Zároveň bude pracovat na rozšiřování portfolia a otevírání nových kontraktů ve spolupráci s ostatními divizemi Tech Daty, zejména pak v oblasti počítačových komponent. Nejnovější novinkou v této oblasti je podepsání dohody o distribuci produktů od AMD.
Petr Pavlíček (vpravo) si pak ponechává svou pozici obchodního ředitele a bude nadále zodpovědný za veškeré obchodní aktivity divize, která nově nese název Tech Data Endpoint Solutions a zahrnuje prodej kompletního portfolia do všech tržních zákaznických segmentů.
Zdroj: Tech Data