Návštěvníci zatím vidí jen velké odpočítávadlo, které by mělo ukazovat samé nuly až v pondělí 12. 9., uvedla Tech Data ve svém prohlášení.
„Do měsíce a do dne, něco se stane,“ upozornila pak své obchodní partnery v netradičním e-mailingu s nápisem Keep In Touch (v překladu: Zůstaňme ve spojení).
Co se za stránkami www.td-intouch.cz skrývá, zatím česká Tech Data odtajnit nechce.
„Připravujeme velkou změnu pojetí e-businessu. Další novinky budeme na stránkách postupně zveřejňovat, každý týden vždy nejméně jednu další,“ naznačil v tiskovém oznámení Petr Pavlíček, ředitel pro obchod a marketing.
Ne až tak tajný InTouch
Na německém či obecně evropském webu Tech Daty jsou však informace o službě běžně dostupné. InTouch má být webové řešení (resp. e-shop Tech Daty), které zahrnuje přístup k produktovým informacím a objednávkový systém vč. podrobného přehledu aktuální dostupnosti zboží.
Pokud InTouch nabídne v České republice stejné funkce, jaké uvádí ve zprávě evropská centrála, umožní partnerům například lepší správu on-line objednávek v nákupním košíku (konsolidovat provedené objednávky on-line podle aktuální dostupnosti zboží na skladě).
Řešení by mělo ušetřit čas při změnách v objednávkách a další komunikaci s account managerem. Mělo by být také možné jej propojit s vlastním systémem resellera.
Zdroj: Tech Data Distribution, ChannelWorld