Společnost T-Mobile zveřejnila výsledky svého hospodaření v prvním čtvrtletí letošního roku, z nichž vyplývá, že tržby operátora se meziročně zvýšily o 3,8 % na 7,2 miliardy korun. Počet zákazníků přitom stoupl o 2,5 % na 6,3 milionu.
Vzrostl především podíl tarifních zákazníků, kterých je 3,7 milionu, oproti mírnému poklesu (-1,3 %) počtu zákazníků využívajících předplacené karty. I v prvním čtvrtletí dle operátora pokračoval trend snižujícího se objemu provolaných minut; ten meziročně klesl o 11 %.
T-Mobile rovněž zaznamenal 10% růst zákazníků služby T-Mobile TV na 219 tisíc. Vysokorychlostní pevné připojení operátora využívá 401 tisíc zákazníků.
Spotřeba dat přenesených v mobilní síti ve sledovaném období výrazně vzrostla, a to o 57,2 % ve srovnání s pandemickým obdobím loňského roku. Podle T-Mobilu se tak potvrzuje dlouhodobý trend rostoucího využívání mobilního datového připojení.
T-Mobilu se daří se i na poli B2B řešení. Specializovaná divize T-Business, která se zaměřuje na kyberbezpečnost, Průmysl 4.0, ale také IT služby spojené s cloudem a datovými centry, tvoří už 42 % celkových tržeb T-Mobile Czech Republic.
Zdroj: T-Mobile
Nové články do mailu
Chcete mít každý týden přehled o informacích pro resellery, dodavatele služeb a profesionály v prodejním kanále IT a CE? Objednejte si náš mailový servis. Objednat si lze i newsletter To hlavní, páteční souhrn nejdůležitějších článků ze serverů vydavatelství Internet Info.