Systém Nextiva Retail Traffic Analysis od americké společnosti Verint dokáže automaticky rozeznat člověka v nepřehledném obraze a registrovat jeho chování, i pokud je částečně skryt za nákupním regálem. Neukládá přitom žádné informace, které by mohly sloužit k identifikaci konkrétního zákazníka.
Výsledky analýzy systému složí manažerům obchodních center k umístění personálu tam, kde jej zákazníci nejvíce potřebují a zároveň lépe měřit vztah mezi umístěním zboží, atraktivitou designu a počtem prodejů.
Řešení je určeno pro velké obchodní řetězce, supermarkety a nákupní centra. Jedinou podmínkou nasazení je, aby objekt byl vybaven bezpečnostními kamerami. „Nextiva RTA má smysl nasazovat v prodejnách, které hlídá alespoň 5-10 kamer. Pokrýt ale dokáže i síť hypermarketů, ve kterých umožní analýzu chování zákazníků ve společné centrále. Systém licencování produktu je přitom tak pružný, že si ho mohou dovolit i menší obchody,“ vysvětlil zástupce dovozce pro ChannelWorld.
„Majitel malého obchodu dobře ví, u kterého zboží se zákazníci nejvíce pozastaví, co je přitahuje a co naopak odrazuje. Pokud nekupují nové zboží, ví, zda je to kvůli ceně nebo zda o vystavené produkty není žádný zájem. Nextiva RTA umožňuje získat podobné porozumění i manažerům supermarketů a obchodních center. Systém zároveň poskytuje názorné grafy a tabulky, jejichž vyhodnocování slouží jako podklad pro efektivní rozmístění zboží a pro přípravu marketingových akcí zaměřených na zvýšení prodeje,“ uvedl u příležitosti oznámení novinky obchodní ředitel společnosti Integoo Michael Truxa.
Více informací o produktu naleznete na stránkách Integoo. Zamířit můžete také na stránky výrobce Verint.
Zdroj: Integoo, ChannelWorld