Systém pro analýzu chování zákazníků na českém trhu

1. 9. 2010
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Firma Integoo, integrátor bezpečnostních systémů, představila na českém trhu produkt Nextiva Retail Traffic Analysis, který umožňuje manažerům obchodních center a supermarketů statisticky vyhodnocovat chování zákazníků na základě analýzy záběrů bezpečnostních kamer. Využijete ho i vy?

Firma Integoo představila na českém trhu produkt Nextiva Retail Traffic Analysis, který umožňuje manažerům obchodních center a supermarketů statisticky vyhodnocovat chování zákazníků na základě analýzy záběrů bezpečnostních kamer. Systém Nextiva Retail Traffic Analysis od americké společnosti Verint dokáže automaticky rozeznat člověka v nepřehledném obraze a registrovat jeho chování, i pokud je částečně skryt za nákupním regálem. Neukládá přitom žádné informace, které by mohly sloužit k identifikaci konkrétního zákazníka.

Výsledky analýzy systému složí manažerům obchodních center k umístění personálu tam, kde jej zákazníci nejvíce potřebují a zároveň lépe měřit vztah mezi umístěním zboží, atraktivitou designu a počtem prodejů.

Řešení je určeno pro velké obchodní řetězce, supermarkety a nákupní centra. Jedinou podmínkou nasazení je, aby objekt byl vybaven bezpečnostními kamerami. „Nextiva RTA má smysl nasazovat v prodejnách, které hlídá alespoň 5-10 kamer. Pokrýt ale dokáže i síť hypermarketů, ve kterých umožní analýzu chování zákazníků ve společné centrále. Systém licencování produktu je přitom tak pružný, že si ho mohou dovolit i menší obchody,“ vysvětlil zástupce dovozce pro ChannelWorld.

bitcoin školení listopad 24

„Majitel malého obchodu dobře ví, u kterého zboží se zákazníci nejvíce pozastaví, co je přitahuje a co naopak odrazuje. Pokud nekupují nové zboží, ví, zda je to kvůli ceně nebo zda o vystavené produkty není žádný zájem. Nextiva RTA umožňuje získat podobné porozumění i manažerům supermarketů a obchodních center. Systém zároveň poskytuje názorné grafy a tabulky, jejichž vyhodnocování slouží jako podklad pro efektivní rozmístění zboží a pro přípravu marketingových akcí zaměřených na zvýšení prodeje,“ uvedl u příležitosti oznámení novinky obchodní ředitel společnosti Integoo Michael Truxa.

Více informací o produktu naleznete na stránkách Integoo. Zamířit můžete také na stránky výrobce Verint.

Zdroj: Integoo, ChannelWorld

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group