Když Symantec koupil v polovině roku 2016 společnost Blue Coat, nezískal tím pouze nové technologie a zaměstnance, ale také partnerskou síť, která rozšířila jeho již tak početnou základnu.
Symantec v reakci na to přepracoval svůj program Secure One, aby vyřešil problém se širokou a především rozmanitou sítí partnerů. Nová verze programu je postavena na dvou hlavních kompetencích, přičemž jedna cílí na malé a střední firmy, zatímco ta druhá se zaměřuje na velké korporace.
Podle slov viceprezidenta Torjuse Gylstorffa si Symantec uvědomuje, že nyní disponuje jedním z možná nejširších portfolií v oblasti kybernetické bezpečnosti, ale současně s tím chápe nutnost odlišného přístupu při jednání se zákazníky té či oné velikosti.
Úkolem nového programu tak bude především zajistit, aby jedna nebo druhá část byznysu netahala za kratší konec. Symantec musí myslet jak na integrátory, kteří prodávají produkty společnosti v rámci širších řešení, tak na menší partnery poskytující ochranu koncových bodů.
Výrobce však tuto situaci vnímá jako příležitost a v rámci nové podoby programu chce dosáhnout stavu, který bude příznivý pro cross-selling a up-selling různých produktů a spolupráci malých a velkých partnerů.
Zdroj: IDG News Service