SWS se za rok 2012 podařilo na stagnujícím až klesajícím trhu dosáhnout obratu 6,1 miliardy korun, což představuje 6,5 % meziroční nárůst. Podle informací ChannelWorldu dosáhl třetí největší distributor mezi blízkými konkurenty procentuálně nejvyšší růstu.
„V prodeji notebooků jsme vyrostli o 5 % na hranici téměř 200 tisíc prodaných kusů, a to i přesto, že tento trh klesal v České republice o 15-20%. Také v prodeji ostatních segmentů jsme rostli dynamičtěji než naše konkurence,“ uvedl v oznámení Stanislav Skalička, obchodní ředitel SWS.
SWS loni získalo distribuční kontrakty na značky Logitech, AOC a Thrustmaster a začátkem roku se společnost stala partnerem Microsoftu pro prodej a rozvoj cloudových služeb Office 365 a Windows Intune v České republice.
Na Slovensku se dceřinka SWS Distribution potýkala s odchodem ředitelky Miriam Pitrunové a podle informací ChannelWorldu za loňský rok dosáhla obratu 15,6 milionu eur, což představuje meziroční propad o 22,9 %. Na obou trzích dohromady tak tržby rostly o 4 %.
Stanislav Skalička se v oficiálním oznámení také naznačil další cíle: „Na Slovensku se nám podařilo vyřešit personální problémy a i tam jsme si stanovili pro letošní rok vysoké nárůstové cíle. Nadále bude naší prioritou zvyšování tržního podílu v segmentech retail a e-tail a pro resellerský kanál jsme si ve spolupráci s vendory připravili speciální program podpory. Toto všechno by mělo zajistit, že i v letošním roce budeme patřit k nejdynamičtějším firmám na trhu.“
Zdroj: SWS, ChannelWorld