Společnost Shoptet oznámila, že pro své klienty spouští novou platební bránu Shoptet Pay. Ta má podle poskytovatele stejnojmenné e-shopové platformy zefektivnit jejich podnikání a pomoci růst malým a středním internetovým prodejcům.
„Je pro nás klíčové pomáhat s růstem businessu našeho zákazníka, chceme mu jednak zjednodušit ovládání svého e-shopu a je i v našem zájmu, aby se mu dařilo,“ komentuje rozhodnutí CEO Shoptetu Samuel Huba.
„Zisk je totiž pro většinu podnikatelů primární cíl a způsob platby ho může výrazně ovlivnit. Kromě toho jsme v oblasti platebních bran naráželi na limity, které jsme pro naše e-shopaře chtěli odstranit,“ vysvětluje.
Platební brána Shoptet Pay je integrovaná do e-shopové platformy Shoptetu. Díky tomu získá podnikatel přístup k aktuálnímu stavu zásob, objednávek, reklamací, účetních výpisů i stavu plateb.
Shoptet vyzdvihuje, pokud se e-shopařům nebude byznysově dařit a neuskuteční dostatečné množství prodejů, nemusí za Shoptet Pay nic platit. Hlavním důvodem je snaha Shoptetu co nejvíce zjednodušit prodeje svým klientům i jejich zákazníkům.
Společnost při vývoji nástroje spojila síly s nizozemskou společností Adyen. Výhodou podle Huby je, že díky vybrané technologii Shoptet Pay nabízí platby ve více než 15 měnách, několika cizích jazycích a umožňuje tak působit až v 35 různých zemích.
Zdroj: Shoptet