Společnost Connectart vznikla sloučením Informačních linek, které se soustředily spíše na pasivní telefonickou podporu, a naopak aktivního callcentra Dircom. Spolu se společnostmi DataSpring a SafeDX spadá do infrastrukturní větve portfolia skupiny KKCG.
ConnectArt chce být specialistou na interakci se zákazníky a nabídne kompletní portfolio služeb kontaktních center.
Struktura komunikace mezi firmami a zákazníky prochází zásadními technologickými změnami, uvedl na tiskové konferenci v Praze Investiční ředitel KKCG Michal Tománek a dodal k tomu, že význam telefonování se snižuje, přičemž roste komunikace přes sociální sítě (a IM, e-mail, web, SMS a další).
Connectart svůj byznys staví na tzv. business process managementu 2.0, kde chce být technologickým lídrem. V rámci BPO 2.0 nabídne firmám komplexní outsourcing komunikačního kanálu k zákazníkovi (KKCG díky dalším firmám v portfoliu může nabídnout také outsourcing IT technologií, optimalizaci či datové analýzy).
Po investicích do technologií je společnost v poslední fázi pilotu řešení pro multikanálovou komunikaci.
Podle výkonného ředitele Milana Roušara má být Connectart jedním z největších BPO operátorů v České republice a cílem je patřit mezi top tři. Letos očekává tržby ve výši 200 milionů korun, zaměstnává 400 zaměstnanců a v roce 2017 plánuje mít 500 operátorů, což představuje 250% růst během tří let.
Aktuální tři call centra (v Praze a Kolíně) má do konce roku doplnit čtvrtá lokace mimo Středočeský kraj.
Conectart poskytuje služby komunikace se zákazníky například Sazkamobilu a MND, které spadají do skupiny KKCG, a dále České pojišťovně, CK Fischer nebo Českomoravské stavební spořitelně.
Zdroj: ChannelWorld, Conectart