Speciální lednové číslo Channelworldu ve svém obsahu, jak název napovídá, pokrývá především obchodní témata. Nečekejte tentokrát balíčky prodejních argumentů pro různé technologie ani produktové novinky. Nenajdete zde ani žádné dlouhá hloubání o prodeji ICT nebo jiné elektroniky.
Všechny články jsme od začátku připravovali tak, aby byly nejvýstižnější, a pokud možno jsme je doplňovali praktickými ukázkami.
V prvním čistě obchodně laděném speciálu jsme se zaměřili spíše na měkké dovednosti. Začínáme tím, co se sice ve školách většinou neučí, ale v obchodě to může rozhodovat o úspěchu a neúspěchu spolupráce.
Redakční obsah sestavený podle běžného obchodního cyklu pak doplňují články a rozhovory s výrobci a distributory, kteří věří, že jejich služby a produkty vám pomohou získat nové zákazníky a přinesou další příležitosti výdělku.
Speciální vydání ke stažení zdarma v elektronické verzi
Obsah
- 4. Novoroční předsevzetí
Co můžete zkusit v novém roce dělat v obchodě jinak? - 6. Na co si dát pozor
Když vyhledáváte nové zákazníky - 8. Skryté dveře k zákazníkovi
Partnerský příspěvek - 9. V kůži presales konzultanta
Partnerský příspěvek - 10. Dobrý den, ne, díky, nashle
Jak zvýšit úspěšnost cold callingu - 12. Tůt, tůt, tůt
Jak využít i toho, že se nedovoláte - 13. Z očí, v oči
Seminář jako obchodní nástroj - 14. Akce, které vydělávají
Partnerský příspěvek - 15. Otázka roku 2016
Partnerský příspěvek - 16. Sliby chyby
Jak splnit zákazníkova očekávání a stále na obchodu vydělat - 21. Jak podpořit regionální resellery
Partnerský příspěvek - 22. Ne slevám zadarmo!
Nestahujte cenu, když brod je ještě daleko - 25. O IT bez IT
Partnerský příspěvek - 26. Neztraťte ho!
Jak nepřijít o zákazníka ještě dřív, než uzavřete deal - 28. Oddanost nad zlato
9 kroků k získání loajálních zákazníků - 30. Pomáháme rozumět logům
Rozhovor: Filip Weber, CompuNet - 31. PaaS má mnoho podob
Partnerský příspěvek
Zdroj: ChannelWorld
$NL$