Společnost my-Channels rozšiřuje nabídku integračních technologií firmy Software AG, jejímž zákazníkům umožní využít univerzální vrstvu pro messaging a integrovat podnikové (cloudové) aplikace a mobilní zařízení.
Klienti budou mít podle Software AG možnost kdekoli a s využitím jakéhokoli informačního kanálu nebo zařízení zprostředkovat velké objemy kritických dat svým zaměstnancům, zákazníkům a partnerům. Akvizice představuje jeden z hlavních kroků pro naplnění strategie pro in-memory správu velkých objemů dat.
Sběrnice pro univerzální messaging je základem pro rychlou integraci rozvíjejících se „aplikací bez hranic“. S narůstajícím objemem dat se podle výrobce otevírají příležitosti pro společnosti, které dokáží v reálném čase extrahovat a distribuovat relevantní informace důležité pro byznys.
Software AG plánuje certifikovat možnosti vzájemné spolupráce mezi my-Channels Nirvana a balíkem webMethods souběžně s vydáním Nirvana 7 ve druhém kvartále 2012. První integrované vydání je plánované na čtvrtý kvartál 2012. Zákazníkům nabídne možnost volby mezi nástroji pro messaging při implementaci produktů řady webMethods.
My-Channels byla založena v roce 1999 a sídlí v Londýně. Její middlewarová technologie pro messaging – Nirvana zabezpečuje toky dat v reálném čase mezi různými platformami, v rámci organizace, na internetu nebo v cloudových a mobilních aplikacích.
Své uplatnění nalézá hlavně ve finančním sektoru. Aktuálně ji údajně využívají banky, které tvoří 40 % objemu světového trhu se zahraničními měnami, a poskytuje data čtyřem z osmi nejlepších platforem pro forex elektronické obchodování dle podílu trhu.
Zdroj: Software AG