Slovenskou ATC RoadShow navštívilo 200 účastníků

27. 6. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: AT Computers
Po tažení českými a moravskými městy se ATC RoadShow, kterou každoročně pořádá AT Computers pro své obchodní partnery, v prvním červnovém týdnu přesunula na Slovensko. Zavítala do tří velkých slovenských měst,

ATC RoadShow kam přivezla do Košicic, Banské Bystrice a Bratislavy nejen informace o nejžhavějších novinkách v IT oblasti, ale také zábavu v duchu dovolené.

Více než 200 účastníků roadshow mělo příležitost si vyslechnout prezentace zástupců výrobců IT, dovědět se informace o nejnovějších produktech a technologiích a zároveň se zúčastnit zábavného programu.

ICTS24

Účastníci setkání mohli během celého dne – podobně jako na setkáních v ČR – získávat za svoji aktivitu a za účast v soutěžích žetony, které proměnili ve speciálním obchodě za atraktivní dárky.

Letošní ATC RoadShow se velice vydařila. Celkem se jí zúčastnilo téměř 700 obchodních partnerů a resellerů, a proto bych rád poděkoval nejen jim za to, že si ve svém nabitém programu našli čas a přišli, ale zároveň chci vyjádřit svůj obdiv a dík členům ATC Teamu, který letošní ATC RoadShow připravil. Už teď vymýšlíme náplň příštího ročníku a těšíme se,“ uvedl v oznámení Martin Wanke, marketingový ředitel AT Computers.

Zdroj: AT Computers

Čtěte dále

T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
Datart: Gamingu kralují konzole, před PC je upřednostňují dvě třetiny kupujících
Datart: Gamingu kralují konzole, před PC je upřednostňují dvě třetiny kupujících