Veracomp nasadil moderní, responsivní design, zjednodušil strukturu a obsah a zlepšil orientaci a přehlednost svého webu.
„Startujeme novou éru vizáže značky Veracomp, která je postavená na konzistentnosti a jasné rozpoznatelnosti značky. Součástí naší strategie je také projekt tonality značky a podpůrné partnerské programy, jako je například Bonusový program, v kterém si naši aktivní partneři mohou vybírat odměny, a to v několika kategoriích,“ uvedl v oznámení jednatel Veracompu Petr Janda.
Nové stránky vznikaly v dílně českého Veracompu. „Naučili jsme se pracovat s UX a copywritingem, hledali cesty, jak návštěvníkům používání webu maximálně zpříjemnit. Výsledkem jsou stránky, které běží na jednotné šabloně a ukazují naše vnímání pozice distributora i to, kam jako společnost míříme,“ dodává k projektu Jan Jiroušek z marketingového oddělení Veracompu.
České pobočce se podařilo prosadit změnu webu napříč celou Veracomp Group. „Nový web jsme vytvořili v souladu s aktuálními trendy a naší marketingovou strategií, která zahrnuje mimo jiné HR branding a nový styl komunikace.
Design je v nadčasovém retro stylu. Celý web je orientován na prezentaci našich aktivit tak, aby každý rychle pochopil, čím se zabýváme a co můžeme našim partnerům nabídnout,“ komentuje vzhled Lucie Stránská, také z marketingového oddělení Veracompu.
Zdroj: Veracomp