Skupina EET koupila Swiss Ink, distributora spotřebního materiálu AgfaPhoto

30. 4. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor:
EET Group oznámila akvizici švýcarské společnosti Swiss Ink, která drží exkluzivní licence pro značku AgfaPhoto v Evropě. Práva na distribuci se tak přenesou i na EET Česká Republika.

Skupina EET koupila Swiss Ink, distributora spotřebního materiálu AgfaPhotoEET Česká Republika díky akvizici skupiny získává do distribuce produktové portfolio AgfaPhoto, které zahrnuje inkoustové náplně, tonery pro laserové tiskárny, foto papíry a další média pro tisk fotografií za pomocí inkoustové technologie.

Společnost Swiss Ink byla založena v roce 2006 a během krátké doby získala velmi dobrou reputaci v oblasti spotřebního materiálu, uvádí distributor v oznámení. Swiss Ink vyrábí spotřební materiál AgfaPhoto v Evropě, za použití švýcarské technologie a know-how. Dnes dodává řadě maloobchodníků, e-tailerů a B2B zákazníků přes evropský distribuční kanál.

AgfaPhoto mimo jiné také patří mezi značky působící v oblasti alternativních náplní pro inkoustové a laserové tiskárny pro zařízení značek: Brother, Canon, Dell, Epson, HP, Kyocera, Lexmark, Oki a Samsung.

bitcoin školení listopad 24

V současnosti má EET Česká Republika zalistovaných na 205 inkoustů a 219 tonerů AgfaPhoto. Naleznete je v jejím e-shopu.

Z pohledu přístupu k životnímu prostředí a recyklaci společnosti je až 80% materiálu použitého pro maloobchodní balení výrobků AgfaPhoto vyrobeno z recyklovaných materiálů.

Zdroj: EET

Čtěte dále

Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi