Společnost Skladon uvedla, že má za sebou další úspěšný rok. Ačkoli byl uplynulý rok pro většinu e-commerce hráčů velmi náročný, Skladonu se podařilo navýšit obrat o 23 milionů korun na celkových 144 milionů.
Skladon rovněž vyexpedoval zboží do 170 zemí světa a rozšířil své distribuční centrum o více jak polovinu na aktuálních 16 000 m². Letošní rok chce společnost věnovat primárně akvizici zahraničních zákazníků a také přípravám na chystanou expanzi, jejíž realizaci má v plánu následující rok.
„Rok 2022 byl v mnoha směrech výzva, zároveň nám ale ukázal, že jdeme správným směrem a že obchodníkům přinášíme službu, která jim umožňuje rychle a jednoduše optimalizovat své náklady a přizpůsobit se tak vypjatějším obdobím,“ řekl Konstantin Margaretis, CEO a spoluzakladatel Skladonu.
Výhled pro letošní rok
Společnost ve svém mošnovském distribučním centru přijala minulý rok téměř o 60 % více kusů zboží než v roce předešlém. Aktuálně tak v České republice podle svých slov obstarává logistiku pro více než 50 středních a větších obchodníků.
V roce 2023 si Skladon klade za cíl intenzivně cílit na a získávat zahraniční klienty, na což bude navazovat i plánovaná expanze v roce 2023.
Vizí společnosti je vybudovat evropskou síť fulfillmentových center a obsloužit tak evropské země v rámci služby next-day delivery, tedy doručení do druhého dne prostřednictvím ekonomické pozemní dopravy.
Zdroj: Skladon