Server Seznam.cz spustil betatest nové služby s názvem Produktové inzeráty. Zatím omezené množství internetových obchodů může v rámci této služby inzerovat své produkty přímo ve výsledcích vyhledávání na Seznamu.
Nový typ inzerátů nasměruje potenciální zákazníky na nabídku daného produktu přímo na webových stránkách obchodu. E-shopy pro tyto účely mohly doposud využívat inzerci pomocí Skliku nebo Zboží.cz.
Seznam.cz uvádí, že Produktové inzeráty s sebou přinášejí rychlejší cestu vyhledávače přímo na stránky e-shopů, ale také zjednodušují inzerentům způsob, jak oslovit již rozhodnuté uživatele. Ti totiž obvykle hledají nejrychlejší cestu ke kýženému produktu, a proto jeho název vepisují rovnou do vyhledávacího pole.
Pro zadávání Produktových inzerátů budou inzerenti využívat svůj účet v Skliku, který si v nastavení propojí s účtem na Zboží.cz. Rozdíl oproti běžným kampaním v Skliku tkví v tom, že Produktové inzeráty nevyužívají cílení na klíčová slova. Relevance se totiž určuje automaticky na základě dotazů uživatelů.
Produktové inzeráty vždy zobrazí jen relevantní inzeráty e-shopů vycházející z aktuálních nabídek nahraných v databázi na Zboží.cz. Inzerujícím internetovým obchodům se tedy spolu s aktualizací jejich XML feedů na Zboží.cz současně budou aktualizovat i Produktové inzeráty.
Obrázek - Screenshot testovací podoby Produktových inzerátů
Zdroj: Seznam.cz