- Výrobce: SAP
- Více informací: www.sap.com
Společnost SAP uvedla na český trh lokalizovanou verzi cloudového CRM řešení SAP Cloud for Customer. České firmy tak mohou začít užívat nový nástroj umožňující využití moderních metod komunikace se zákazníky, včetně sociálních sítí a mobilních technologií.
Využití cloudových technologií a platformy Hana podle SAP zkracuje na minimum dobu nasazení, řešení má jít snadno propojit s mobilními zařízeními pracovníků nebo manažerů v terénu a uživatelé mají mít vždy k dispozici nejnovější verzi systému. Výhodou cloudového řešení je podle výrobce i struktura poplatků, které se odvozují od skutečně využívaného rozsahu služeb.
SAP Cloud for Customer má podle výrobce umožnit řídit kontakty se zákazníky prostřednictvím všech kanálů – v místě prodeje, on-line nebo na mobilních zařízeních. Česká verze nabízí řadu nástrojů pro podporu prodeje a služeb zákazníkům, marketingové plánování, analýzu obchodních procesů i interakce prostřednictvím nových médií. Nasazení SAP Cloud for Customer lze škálovat na míru zákazníka integrovat se stávajícími systémy jako je SAP ERP či SAP CRM, stejně jako s cloudovými řešeními jiných poskytovatelů.
V rámci podpory mobilních zařízení má uživatel přístup k jednotlivým aplikacím jak on-line, tak off-line, přičemž si může přizpůsobit uživatelské rozhraní. Součástí celého řešení může být například nástroj SAP Cloud for Social Engagement umožňující využít sociální sítě k zefektivnění kontaktu se zákazníky. Nástroj nabízí vyhledávání relevantních zpráv na sociálních sítích a jejich zpracování. Propojení s dalšími systémy má navíc dovolit využívat znalostí z ostatních kanálů. Pro podporu prodejních týmů a obchodních operací lze řešení rozšířit o službu SAP Cloud for Sales.
Zdroj: SAP