První regionální vzdělávací setkání Partner Sales Camp se uskutečnilo v dubnu v České republice. Vzdělávacího programu se zúčastnilo devatenáct zástupců osmi partnerů společnosti SAP ze čtyř zemí střední a východní Evropy (Česká republika, Slovensko, Maďarsko a Společenství nezávislých států). Z ČR se zapojili zástupci firem T-Systems, Ness, Sabris a Pontech.
Partneři se za použití různých metod trénují v dovednostech vedení obchodního jednání nebo prezentace před publikem. „Cílem nového programu je zvyšování znalostní báze partnerského kanálu SAP, jak po stránce obchodních dovedností, tak produktových znalostí,“ uvedla společnost v tiskovém oznámení.
První část školicího programu, která je věnovaný předávání znalostí, absolvují partneři on-line. Na ni pak navazuje samotný Partner Sales Camp, kde se získané poznatky trénují v praxi a dále rozvíjejí.
„Je důležité, aby každý, kdo přijde nebo může přijít do styku s klientem, měl dostatečné dovednosti a znalosti a mohl mu v případě potřeby podat relevantní informace tím nejvhodnějším způsobem,“ zdůvodnil v tiskové zprávě význam programu Zsolt Nogradi, CEE partner enablement manager, který je za přípravu těchto setkání v našem regionu zodpovědný.
Kemp pro konzultanty a prodejní manažery
Každý z partnerů může do programu nominovat tři své zástupce. Většinou jde o konzultanty a sales či presales manažery. Partner Sales Camp trvá tři dny a je pořádán na čtvrtletní bázi.
Aktuálně se partneři mohou přihlásit do druhého připravovaného setkání, které se uskuteční v některé z dalších zemí regionu střední a východní Evropy. Partneři se o něm dovědí s předstihem prostřednictvím svých informačních kanálů.
V rámci nového konceptu Enablement Program je většina školení zdarma. Zpoplatněna jsou ta, která se týkají obchodních dovedností včetně Sales Campu. Poplatky pohybují v rozmezí několika set euro.
Zájemci o účast v programu se mohou obracet na Aleše Ogouna, channel managera SAP ČR (ales.ogoun@sap.com).
Zdroj: SAP, ChannelWorld