Hlavní navigace

SAP rostl za rok 2014 celkově o 4 %, jeho cloudový byznys o 45 %

23. 1. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © Felix Jork - Fotolia.com
SAP se chce stát cloudovou společností a do roku 2020 mít bezmála osminásobné tržby z cloudového byznysu, než má v současnosti. S tímto tempem růstu by se mu to mohlo podařit.

Společnost SAP zveřejnila své globální výsledky za rok 2014. Tržby společnosti v loňském roce dosáhly 17,6 miliardy eur, což odpovídá meziročnímu růstu o 4 %. Provozní zisk vzrostl o 3 % na více než 5,6 miliardy eur a zisk po zdanění činil 4,2 miliardy eur.

Výsledky jsou vypočítány na základě ukazatelů non-IFRS.

Tržby ze softwaru a souvisejících služeb vzrostly o 6 % na 14,87 miliardy eur. Podstatně rychleji však rostly tržby z cloudového byznysu. Ty dosáhly za celý rok 2014 1,1 miliardy eur, což představuje 45% meziroční nárůst.

SAP chce, aby mu tržby z cloudu vyrostly do roku 2020 na 8 miliard eur. V současnosti mu však většinu tržeb přináší in-memory platforma HANA.

Významnou událostí pro SAP v roce 2014 byla akvizice společnosti Concur za 8,3 miliardy dolarů. Šéf společnosti Bill McDermott se následně nechal slyšet, že další velké akvizice v příštích letech neproběhnou.

Zdroj: SAP

Čtěte dále

Jak se proaktivně bránit moderním hrozbám? Ukáže Cyber Security 2024
Jak se proaktivně bránit moderním hrozbám? Ukáže Cyber Security 2024
IDC: Trh zařízení pro chytrou domácnost ožívá, ale velmi pomalu
IDC: Trh zařízení pro chytrou domácnost ožívá, ale velmi pomalu
PoE extender od Zyxel Networks pomáhá překonat problémy s nasazením sítí na velké vzdálenosti
PoE extender od Zyxel Networks pomáhá překonat problémy s nasazením sítí na velké vzdálenosti
ČMIS: IT sektor je na NIS2 připraven, řada firem nikoli
ČMIS: IT sektor je na NIS2 připraven, řada firem nikoli
Arrow Electronics jako první získal cloudový kompetenční certifikát od Broadcomu
Arrow Electronics jako první získal cloudový kompetenční certifikát od Broadcomu
Jaké příležitosti přinesly značkám mobilní aplikace a nové technologie?
Jaké příležitosti přinesly značkám mobilní aplikace a nové technologie?