Společnost SAP se vydala cestou rozšíření svého prodejního týmu prakticky o celou celou svou zákaznickou základnu. Každý uživatel, lhostejno, zda se jedná o partnera, nebo ne, může získat odměnu, pokud SAPu přivede nové cloudové zákazníky.
V praxi to bude vypadat tak, že ten, kdo výrobce odkáže na potenciálního zákazníka, který následně skutečně začne využívat jeho cloudových služeb, dostane od SAPu 10 % příjmů z tohoto nového zákazníka za první rok trvání kontraktu.
SAP dále uvedl, že v rámci programu Cloud Choice Profit podělí se svými 15 tisíci partnery o část příjmů z cloudových služeb, například ERP Cloud, HCM Cloud a dalších. Konkrétně má jít o 20 % čistých příjmů.
Výrobce uvádí, že důvodem pro tyto pobídky je ambice stát se cloudovým lídrem v dodávání aplikací, k čemuž je nezbytná podpora partnerských a dalších kanálů. Podle šéfa programu Cloud Choice Karla Fahbacha jsou partneři tím, kdo SAPu poskytuje potřebný záběr.
Partneři zároveň musí počítat s tím, že za zmíněný 20% podíl z cloudových příjmů od nich bude SAP očekávat zvýšení podpory zákazníkům. Za benefit v podobě zvýšených příjmů to však podle Fahrbacha stojí.
Zdroj: IDG News Service