SAP zastupuje v komunikaci s médii agentura EMC Public Relations. Jejím prostřednictvím nyní nabízí výrobce svým partnerům pomoc s přípravou případových studií a jejich medializací. SAP už partnerům rozeslal informační dopis, kde je o možnosti této spolupráce informuje.
„Cílem spolupráce je poskytnout partnerům maximální podporu pro nabízení kvalitních služeb spojených s produkty společnosti SAP, a to i způsoby, které nejsou zcela běžné pro partnerskou spolupráci. Tato služba je samozřejmě zdarma a je důkazem toho, že SAP ani v době doznívající ekonomické recese na své partnery nezapomněl,“ uvedl výrobce v tiskovém oznámení.
Konkrétní podmínky nabídky služby nebyly stanoveny. Pokud se partner ozve zástupcům SAPu se zájmem o spolupráci, řeší agentura jeho potřeby individuálně. Výrobce má přirozeně zájem o medializaci úspěšných projektů, ve kterých partneři nasadili řešení SAP.
„Důležité je, aby měl partner dostatečně silné téma pro medializaci. Může se samozřejmě stát, že jich bude mít i více. První věcí, kterou následně uděláme je zpracování případové studie. Ta pak pomůže partnerům při prezentaci jejich firmy směrem k zákazníkům. Poté, na základě našeho posouzení, navrhneme další postup, jako je vydání tiskové zprávy, zpracování článku pro oborová média a podobné PR aktivity. Hodnota plnění tedy není nikterak omezena,“ vysvětlil pro ChannelWorld Jaroslav Tík, mediální zástupce společnosti SAP.
„Díky spolupráci s agenturou budou mít naši partneři možnost ukázat, co umí nebo se pochlubit tím, co dokázali. Věřím, že pro ně bude tato služba výraznou pomocí pro dosažení dalších úspěchů a možná i nalezení nových zákazníků,“ komentoval nový způsob podpory Jan Los, obchodní ředitel SAP ČR.
V případě zájmu o využití služby, kontaktujte přímo zástupce společnosti SAP.
Zdroj: ChannelWorld, SAP