Akvizice firmy Hybris byla oznámena ve středu, finanční detaily SAP nezveřejnil. Celý obchod by měl být uzavřen ve třetím čtvrtletí letošního roku.
Hybris se zaměřuje na vývoj e-commerce platformy pro malé i velké organizace. Nabízí B2B, B2C i mobilní řešení. Poskytuje také instore aplikace, nástroje pro automatické řešení objednávek a master data management.
Podle SAPu je Hybris v současnosti nejrychleji rostoucím výrobcem na trhu e-commerce. K jeho významným zákazníkům patří například Levi’s, 3M a Nikon. Celkově má Hybris podle webových stránek více než 500 zákazníků.
Hybris bude v rámci SAPu fungovat jako nezávislá obchodní jednotka. SAP následně plánuje nově získané e-commerce řešení integrovat s in-memory databází HANA a sociální sítí Jam.
Nová akvizice SAPu může být vnímána také jako snaha o odpověď Oraclu či Salesforce.com. Ti se totiž snaží vyvinout řešení, které by pomohlo firmám budovat užší vztahy se zákazníky v době vzestupu sociálních médií a mobilních zařízení.
Zdroj: IDG News Service