SAP kupuje výrobce e-commerce softwaru Hybris

7. 6. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: SAP Hybris
SAP oznámil akvizici švýcarské firmy Hybris, která vyrábí e-commerce software. Jaké má softwarový gigant plány se získanými produkty?

Akvizice firmy Hybris byla oznámena ve středu, finanční detaily SAP nezveřejnil. Celý obchod by měl být uzavřen ve třetím čtvrtletí letošního roku.

Hybris se zaměřuje na vývoj e-commerce platformy pro malé i velké organizace. Nabízí B2B, B2C i mobilní řešení. Poskytuje také instore aplikace, nástroje pro automatické řešení objednávek a master data management.

Podle SAPu je Hybris v současnosti nejrychleji rostoucím výrobcem na trhu e-commerce. K jeho významným zákazníkům patří například Levi’s, 3M a Nikon. Celkově má Hybris podle webových stránek více než 500 zákazníků.

Hybris bude v rámci SAPu fungovat jako nezávislá obchodní jednotka. SAP následně plánuje nově získané e-commerce řešení integrovat s in-memory databází HANA a sociální sítí Jam.

bitcoin školení listopad 24

Nová akvizice SAPu může být vnímána také jako snaha o odpověď Oraclu či Salesforce.com. Ti se totiž snaží vyvinout řešení, které by pomohlo firmám budovat užší vztahy se zákazníky v době vzestupu sociálních médií a mobilních zařízení.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi