Společnost SAP se chystá akvírovat SeeWhy, výrobce cíleného marketingového softwaru. Krok je součástí strategie využití všekanálové komerční platformy, kterou SAP získal v loni akvizicí společnosti Hybris.
Technologie SeeWhy zahrnuje především produkt Core, což je in-memory výpočetní engine, který v reálném čase analyzuje data přicházející z e-komerčních webů.
Software sleduje chování každého jednotlivého zákazníka, od první návštěvy až po koupi. Na základě jeho chování potom vytváří pro každého jednotlivce cílenou marketingovou kampaň v modelu „jeden na jednoho“.
Tato technologie od SeeWhy je integrovaná s 30 reklamními sítěmi, e-mailovými službami, sociálními sítěmu a dalšími poskytovateli. Firma sídlí v Bostonu a má mít přes 4 000 zákazníků.
Finanční podrobnosti této, akvizice, která by měla být uzavřena v přůběhu letošního druhého čtvrtletí, nebyly zveřejněny.
Širší kontext koupě zahrnuje snahu velkých poskytovatelů, kromě SAP jde například o Oracle, IBM, Salesforce.com nebo Adobe, sestavit vlastní sady marketingového softwaru.
Zdroj: IDG News Service