Společnost SAP představila na své globální partnerské konferenci novou podobu digitálního tržiště SAP App Centre. To nyní zákazníků nabídne možnost přímého nákupu řešení od všech partnerů a centrální správu nákupů, fakturace a komunikace.
„Usnadňujeme zákazníkům vyhledávání, nákup a správu řešení z našeho širokého ekosystému strategických partnerů včetně startupů, nezávislých vývojářů a poskytovatelů služeb,“ uvedla generální ředitelka SAP pro partnerské kanály Diane Fanelliová.
SAP App Centre momentálně nabízí přes 1 300 partnerských aplikací postavených na kompletním technologickém portfoliu SAP včetně SAP S/4HANA, SAP SuccessFactors, SAP Hybris, SAP Ariba a SAP Analytics.
Dříve byla tato řešení „rozházena“ po větším počtu tržišť, což bylo důvodem rostoucí nespokojenosti partnerů i zákazníků. To byl hlavní důvod, proč SAP sjednotil celou nabídku partnerských aplikací pod jednu střechu.
V novém uspořádání mají partneři a zákazníci k dispozici jednotné místo, kde se může střetávat nabídka s poptávkou. SAP současně upravil svůj platební systém, aby byl kompatibilní s postupy používanými ve velkých korporacích a slibuje také přehlednou navigaci a vyhledávání konkrétních řešení.
Zdroj: IDG News Service