Samsung v Praze otevřel první centrum pro zákazníky i partnery

14. 3. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor:
Nové centrum slouží primárně jako servisní středisko, showroom s novými produkty i prodejna. Ve spodním patře se pak nachází tréninkové a technické centrum pro obchodní partnery. Kdo jej provozuje?

Jin Hwan Kim, prezident Samsung Electronics ČR a SK, přestřihává pásku nového centra pro zákazníky a partneryProvozovatelem nově otevřeného centra pro zákazníky i obchodní partnery společnosti Samsung je Interservis Liberec, údajně největší servisní partner tohoto výrobce v České republice.

Zákaznické centrum v ulici Ječná nedaleko náměstí I. P. Pavlova v Praze poskytuje na celkové ploše 320 m2 servisní podporu pro produkty Samsung a zahrnuje showroom, ve kterém si mohou zákazníci prohlédnout novinky výrobce z oblasti mobilních technologií, audio-video či IT. Prostory fungují zároveň jako prodejna.

Prezident společnosti Samsung Electronics v ČR a SK Jin Hwan Kim prozradil, že výrobce plánuje otevřít i další podobná střediska.

[Zákanické centrum] je také tréninkovým místem našich obchodních partnerů, kteří tak budou ještě lépe připraveni na veškeré dotazy zákazníků na prodejnách. V budoucnu plánujeme otevřít tento typ zákaznického centra i v ostatních větších městech České republiky,“ uvedl v oznámení Jin Hwan Kim.

Zákaznické středisko se nachází na adrese Ječná 36 (roh s ulicí Melounová) a je otevřeno ve všední dny od 9 do 18 hodin, v sobotu pak od 9 do 12 hodin.

bitcoin školení listopad 24

Další služby s přidanou hodnotou

U vybraných typů produktů poskytne servisní centrum zákazníkům náhradní přístroj po dobu opravy jejich stávajícího, uvádí Samsung.

Centrum má poskytovat také další podporu s přidanou hodnotou, jako je „například Smart phone akademie pro seniory. V rámci této akademie bude speciálně vyškolený personál společnosti Samsung usnadňovat osvojení si nejmodernějších technologií i starším zákazníkům,“ dodává servisní manažer společnosti Samsung David Mrzena.

Zdroj: Samsung, ChannelWorld

Čtěte dále

ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi