Společnost Samsung oznámila, že v České republice a na Slovensku otevírá nový obchodní kanál B2B.
Nově vzniklá B2B divize má za cíl vytvořit ekosystém partnerů a systémových integrátorů, s nimiž chce Samsung společně koncovým zákazníkům nabízet řešení založená na jeho hardwaru.
„Na tuzemském trhu se nechceme nadále zaměřovat pouze na B2C segment, vidíme velký potenciál právě v oblasti B2B, kam začínáme směřovat i naše aktivity,“ uvedl ve zprávě pro média Pavel Novotný (na fotografii), senior manažer nové B2B divize.
„Chceme oslovit zejména firemní klientelu z oblasti telekomunikací a médií, bank a pojišťoven, průmyslu a utilit, ale i státní správu,“ dodal Pavel Novotný.
B2B divize má nabízet „ucelená řešení a poradenství v oblasti bezpečnosti, školství, zdravotnictví, financí, automobilového průmyslu nebo veřejné správy,“ jak uvedl Samsung ve zprávě pro média.
Hlavní aktivity nově vzniklého obchodního kanálu se mají týkat především oblasti virtualizace a potažmo cloudu, bezpečnostní a tisku.
Více o řešeních, s nimiž nyní Samsung otevírání svůj B2B kanál na českém a slovenském trhu, zájemci naleznou na http://www.samsung.com/cz/business.
Samsung rovněž plánuje během roku 2013 uvést i nové portfolio produktů zahrnující například velkoformátové displeje, 3D monitory či notebooky s anti-theft ochranou. Přijít mají také Slate PC s Windows 8.
Do nového portfolia mají patřit i tiskárny vyvíjené s důrazem na cloudová řešení, mobilní tisk a bezkontaktní tisk prostřednictvím technologie NFC.
Zdroj: Samsung